۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
بازدید:۳۶۹
صد آنلاین | در تصادفات عصر جمعه استان آذربایجان‌غربی ۲ نفر جان باختند و ۲۴ تن مصدوم و مجروح شدند.
کد خبر : ۶۲۰۰۲

به گزارش صد آنلاین ، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه روز جمعه در محور ارومیه به سلماس (سه راهی روستای امام کندی) سواری پژو ۴۰۵ و پراید باهم برخورد کردند و سواری پژو از جاده منحرف و واژگون شد که ۹ نفر مصدوم و توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات قوشچی هلال احمر ارومیه، اقدامات پیش بیمارستانی، و رهاسازی، مصدومین به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

 

 


وی ادامه داد: ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه نیز در محور تکاب به شاهین دژ خودروی وانت بار از جاده منحرف و واژگون شد و یک مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعت ۱۹:۴۰ نیز در محور خوی به ایواوغلی، واژگونی یک دستگاه خودروی پژو روا گزارش شد که ۲ مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

.محبوبی اضافه کرد: ساعت۲۱:۳۷ هم در محور پیرانشهر به نقده نرسیده روستای قارنا، پژو پارس و وانت تویوتا باهم برخورد و ۴ مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: در حوادث رخ داده، نجاتگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر با امدادرسانی، مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

فرزین رضازاده رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی درخصوص حادثه دیگری در استان گفت: در پی تصادف شاخ به شاخ پراید و پاترول در کفی راژان، ۲ نفر جان باختند و ۸ نفر نیز مصدوم شدند.

استان آذربایجان‌غربی یکی از پرتلفات‌ترین استان‌های کشور در حوادث رانندگی است.

چندی قبل بدلیل تصادف شدید و پرتلفات در یکی از جاده‌های مرکز استان، رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی جلسه‌ای ویژه با برخی مدیران ذی‌ربط از جمله راه و شهرسازی، راهداری، پلیس، اورژانس، هلال احمر و .. درخصوص رسیدگی به وضع راه‌ها ایجاد پایگاه‌های اورژانس و هلال احمر و ایجاد تابلوهای هشدار و برنامه‌ریزی برای کاهش تلفات این حوادث تشکیل داد که با گذشت ۴۶ روز از آن جلسه، تصادف منجر به فوتی در یکی از اصلی‌ترین نقاط حادثه‌خیز /راژان/ رخ داد.

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها