۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
مرگ با چاشنی ۱۳۰۰ سی سی
بازدید:۳۱۳۲
صد انلاین | رییس پلیس راه استان سمنان از فوت جوانی ۲۴ ساله بعلت واژگونی موتورسیکلت غیر مجاز خبر داد.
کد خبر : ۱۰۱۶۱۰

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ موسی بزرگی در گفتگویی عنوان کرد:صبح امروز یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز مدل هوندا سی بی ۱۳۰۰ سی سی در محور کیاسر به دامغان بعلت عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه توسط راکب ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که متاسفانه موجب فوت راننده موتورسیکلت گردید.

 

مرگ با چاشنی ۱۳۰۰ سی سی

 

 رییس پلیس راه استان در تشریح این خبر افزود:حوالی ساعت ۰۸:۳۰ امروز طی تماس شهروندان با پلیس مبنی بر وقوع واژگونی یک موتورسیکلت و فوت یک نفر در محدوده سه راه فولادمحله کارشناسان پلیس راه در محل حاضر شدند .
وی ادامه داد: پس از بررسی های بعمل آمده از آثار و علائم بجای مانده از صحنه تصادف کارشناسان پلیس راه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین عدم توجه جلو راننده موتورسیکلت را علت این حادثه عنوان کردند.
سرهنگ بزرگی در پایان بیان اینکه تردد این قبیل موتورسیکلت ها با حجم موتور های بالا که اصطلاحا به آنها موتور سنگین نیز گفته میشود در معابر شهری و برون شهری ممنوع است افزود:
با توجه به حجم موتور ، توان و سرعت بالا، این موتورسیکلت ها فقط اجازه تردد در پیست های مخصوص موتورسواری را دارند و حضور آنها در معابر شهری و برون شهری امنیت و ایمنی ترافیکی محورها را دچار اختلال میکنند. با توجه به این نکات و آسیبی که سالانه این موتورسیکلت ها به جوانان ما وارد میکند پلیس راه استان با همکاری دیگر نهاد های مسئول نسبت به برخورد با این موتورسواران بدون چشم پوشی و اغماض برخورد میکند.

خبر انلاین 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها