آخرین اخبار
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
ماجرای اختلاف فرشید سمیعی و جواد نکونام/ جنجالی تازه از استقلال
بازدید:۶۰۷
افراد منتسب به سرپرست موقت استقلال از روز گذشته موضعی علیه سرمربی آبی پوشان گرفتند که پرده از یک اختلاف درونی و غیر رسانه ای برداشته است...
کد خبر : ۹۷۴۳۰

فرشید سمیعی که بعد از کودتای شبانه علیه علی خطیر و برکناری مدیرعامل استقلال، سرپرستی باشگاه را بر عهده داشت، از همان روز اول از جواد نکونام حمایت می کرد و هرگز علیه سرمربی آبی پوشان موضع نگرفت اما در یکی دو روز اخیر صفحات منتسب به نزدیکان سرپرست موقت باشگاه استقلال به شکلی غیرمنتظره در قبال نکونام موضع گیری کردند که این موضوع عجیب به نظر می رسد.


نکته جالب تر موضع گیری تند یکی از افراد نزدیک به فرشید سمیعی سرپرست موقت استقلال در فضای مجازی علیه نکونام است که از روز گذشته آغاز شده و همین مساله شایعات در فضای مجازی پیرامون جر و بحث تلفنی این دو نفر با یکدیگر را  تقویت می کند. 

در فضای مجازی این شایعه مطرح شده که جواد نکونام به دلیل شرایط نقل و انتقالات از سمیعی دلخور است و به همین دلیل با سرپرست باشگاه به صورت تلفنی جرو بحث کرده است هر چند باشگاه استقلال این خبر را تایید نمی کند و حتی ممکن است به آن واکنش منفی نشان بدهد و آن را تکذیب کند اما همانطور که اشاره شد روند غیر منتظره صفحات منتسب به نزدیکان فرشید سمیعی در فضای مجازی نشان می دهد ظاهرا اتفاقاتی بین و سرمربی و سرپرست باشگاه رخ داده که رابطه طرفین را شکراب کرده است.

یکی از نزدیکان فرشید سمیعی که در فضای مجازی همیشه حامی او بوده، از روز گذشته شروع به نقد جواد نکونام کرده و یکی دیگر از افراد منتسب به سرپرست استقلال هم تایید کرده دو، سه شب قبل سمیعی و نکونام تلفنی با هم جر و بحث کرده اند!

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها