۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
نایب قهرمانی استقلال باعث کنار رفتن نکونام؟
بازدید:۲۰۷۷
از دست دادن صدر و قهرمانی در سه هفته پایانی و دل سپردن به اما و اگرها و معجزه ها از ایراداتی بود که به جواد نکونام و تفکراتش وارد شد.
کد خبر : ۹۰۹۳۱

تغییرات پی در پی روی نیمکت علاوه بر تغییرات فراوان در رأس مدیریتی باشگاه یکی از مهمترین عوامل ناکامی های متعدد تیم استقلال در چندین فصل گذشته بوده است. تغییر کادرفنی در هر فصل، ورود و خروج های فراوان و کم فایده و بی تأثیر در فصل نقل و انتقالات، از دست دادن مهره های کلیدی نیز از جمله دلایل تکرار ناکامی های متعدد این سال ها بوده است.


از این رو شاید پیشنهاد برای تغییر نیمکت آبی پوشان و سپردن آن به شخص دیگری برای فصل آینده راه حل مناسب و درستی برای باشگاه و تیم استقلال نباشد، نایب قهرمانی آن قدر قابل اتکا هست باشد که برای یک فصل دیگر هم این فرصت و اجازه داده بشود تا نکونام و تیمش راه نیمه کاره این فصل را رفته و به به مقصد برسند.

هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال می تواند بهترین کار را انجام دهد، با انتخاب یک مدیر کاربلد و دلسوز و تعامل مدیریت با جواد نکونام و تقویت کادرفنی البته با اجازه سرمربی و همچنین شرکت در نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مورد نیاز تیم.

 تمام ایرادات و کاستی های فصل گذشته که جواد نکونام از آنها تا پایان فصل می نالید و از مدیریت باشگاه گلایه داشت، قابل حل است. فصل آینده باید یک فصل آرام برای مدیریت و کادرفنی و سپس هواداران این باشگاه باشد.

21025/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها