آخرین اخبار
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
بازدید:۵۰۷
صد آنلاین | نماینده خرامه و کوار در مجلس یازدهم از فاصله دستمزد با معیشت خبر داد و گفت: باید به جای افزایش دستمزد، به فکر کنترل قیمت ها و مهار تورم برویم، زیرا هرچقدر هم دستمزد را افزایش دهیم، تاثیری بر زندگی حقوق بگیران ندارد.
کد خبر : ۸۳۱۳۴

نماینده خرامه و کوار در مجلس یازدهم از فاصله دستمزد با معیشت خبر داد و گفت: باید به جای افزایش دستمزد، به فکر کنترل قیمت ها و مهار تورم برویم، زیرا هرچقدر هم دستمزد را افزایش دهیم، تاثیری بر زندگی حقوق بگیران ندارد.

 

 عبدالعلی رحیمی مظفری د رگفتگو با خبرنگار صد آنلاین ، با ابراز تاسف از اینکه در تمامی سال‌های گذشته از جمله سال جاری تورم و گرانی نه یک قدم بلکه چندین قدم از افزایش حقوق و دستمزد جلوتر بوده گفت: افزایش وحشتناک تورم و گرانی ها باعث شده افزایش دستمزد در تمامی سالهای گذشته به هیچ عنوان دیده نشود و تاثیرگذار نباشد.

 

نماینده مجلس: باید به جای افزایش دستمزد کارگران به فکر کنترل قیمت ها و مهار تورم برویم

وی با اعلام اینکه هر چقدر گرانی و تورم افزایش می‌یابد، بدلیل ناتوانی حقوق بگیران در تامین هزینه های زندگی، فاصله طبقاتی بیشتر می‌شود گفت: افزایش قیمت دلار، بی‌ارزش شدن پول ملی را رقم می زند و در نتیجه توان حقوق بگیران در خرید کالاها و خدمات بشدت کاهش می یابد.عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ریشه اعتراض های مردم در تورم روز افزون است گفت: گرانی‌های لجام گسیخته نه تنها کارگران و بازنشستگان، بلکه تمامی اقشار جامعه را کلافه کرده و باعث اعتراض عمومی شده است.

 

 

وی با اعلام اینکه از گرانی دلار و تورم بی‌حساب و کتاب، عده معدودی نفع می‌برند گفت: گرانی همواره به نفع سرمایه‌دار و به زیان مردم به ویژه حقوق بگیران و دهک های پایین جامعه بوده است.

 

 

رحیمی مظفری با تاکید بر اینکه سال‌هاست شاهد بالا رفتن قیمت دلار، بی ارزش شدن پول ملی، رشد تورم و گرانی، اعتراض حقوق بگیران و نارضایتی عمومی هستیم گفت: دولت‌ها هیچ تلاشی برای کنترل قیمت ها ندارند و در حالی که مقام معظم رهبری سال گذشته را مهار تورم نامگذاری کردند، دولت سیزدهم در این زمینه موفق عمل نکرد.

 

 

وی با تاکید بر اینکه گرانی و تورم دامن تمامی اقشار جامعه از تولید کننده تا مصرف کننده را گرفت و می‌گیرد گفت: امیدواریم دولت سیاستی را در پیش بگیرد که به این آشفته بازار پایان دهد، چرا که فریاد مردم به آسمان بلند است و دهک های پایین جامعه توان تحمل این همه گرانی و تورم را ندارند.

 

 

نماینده خرامه و کوار با تاکید بر اینکه حقوق دریافتی کارگران و بازنشستگان به اندازه‌ای نیست که بتوانند شرایط اقتصادی و گرانی کالاها را تحمل کنند گفت: اگر مردم در این شرایط و با این حجم از گرانی، به زندگی ادامه می‌دهند، گمان نکنیم که شرایط مناسبی دارند، بلکه باور داشته باشیم که در بدترین و سخت‌ترین شرایط روزگار می‌گذرانند و کاری از دستشان برنمی آید.وی با تاکید بر اینکه سال‌هاست از شرمندگی نان آور خانواده مقابل زن و فرزند سخن به میان می‌آید گفت: اکنون دیگر بحران اقتصادی به اندازه ای شده که نه فقط مردان، بلکه زنان و کودکان نیز از این شرایط نگران هستند.

 

رحیمی مظفری با هشدار نسبت به اینکه معترضان گسترش یافته اند گفت: زنان و کودکان نیز باور دارند که زندگی سخت شده، این سختی در ضعف تیم اقتصادی دولت و بی تفاوتی نسبت به نظارت بر بازار است و نسبت به شرایط موجود و عملکرد دولت انتقاد دارند.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها