۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
8 قاتل قطعی قند خون و دیابت نوع 2 شناسایی و معرفی شدند / فرصت مصرف را در پاییز از دست ندهید
بازدید:۴۹۲۶
سلامت صد آنلاین | دیابت نوع ۲ یک نوع اختلال بدنی در نحوه تنظیم استفاده از قند به عنوان سوخت است که در طولانی مدت منجر به گردش بیش از حد قند در جریان خون شده و در نهایت، سطح بالای قند خون می‌تواند باعث اختلال در سیستم گردش خون، سیستم عصبی و سیستم ایمنی شود. پیش از این، دیابت نوع دو به عنوان دیابت بزرگسالان شناخته می‌شد، اما واقعیت این است که دیابت نوع ۱ و ۲ می‌تواند هم در دوران کودکی و هم بزرگسالی شروع شود. لازم به ذکر است هیچ درمانی برای دیابت نوع دوم وجود ندارد، اما کاهش وزن، تغذیه خوب و ورزش می‌تواند به مدیریت این بیماری کمک کند.
کد خبر : ۵۴۴۲۶

دیابت نوع ۲ یک نوع اختلال بدنی در نحوه تنظیم استفاده از قند به عنوان سوخت است که در طولانی مدت منجر به گردش بیش از حد قند در جریان خون شده و در نهایت، سطح بالای قند خون می‌تواند باعث اختلال در سیستم گردش خون، سیستم عصبی و سیستم ایمنی شود.

 

 

پیش از این، دیابت نوع دو به عنوان دیابت بزرگسالان شناخته می‌شد، اما واقعیت این است که دیابت نوع ۱ و ۲ می‌تواند هم در دوران کودکی و هم بزرگسالی شروع شود. لازم به ذکر است هیچ درمانی برای دیابت نوع دوم وجود ندارد، اما کاهش وزن، تغذیه خوب و ورزش می‌تواند به مدیریت این بیماری کمک کند. 

 

اینفوگرافیک/ ۸ سبزی مفید برای کنترل دیابت نوع دو

 

 

 

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها