۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
هشدار به استقلال / زنگ خطر برای نکونام با این بازیکن به صدا در آمد
بازدید:۴۴۱
صد آنلاین | دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در حالی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که استقلالی‌ها در هفته‌های پیش از آن هرگز این اندازه در خط دفاعی دچار تزلزل نبودند.
کد خبر : ۵۱۶۵۰

غیبت محمد حسین مرادمند و بازگشت دوباره ایمان سلیمی به خط دفاعی استقلال موجب شد تا این تیم با اشتباهات مکرر در همان نیمه اول دروازه خودش را باز شده ببیند.

 

 


 نگاهی به صحبت‌های پیشکسوتان استقلال مشخص می‌کند استقلال به لحاظ دفاعی ساختار خوب هفته‌های قبل از بازی با شمس آذر قزوین را نداشت و نهایتاً دو گل از تیمی دریافت کرد که تازه به لیگ برتر راه یافته است.

از کادر فنی استقلال خبر رسید ظرف این روزها جواد نکونام به دقت بحث دفاعی و سازمان مهم تدافعی تیم استقلال را زیر نظر گرفته و با تمهیدات ویژه گروه مربوط به نفرات عقب زمین را آماده دیدار با تراکتور می‌کند. تیم تراکتور که در بازی با نساجی توانست با نتیجه سه بر صفر برنده شود به نوعی برای استقلال خط و نشان هم کشید. خط و نشان جدی از سوی تبریزی‌ها که با هیچ حریفی شوخی ندارند.

دریافت ۴ گل در دو بازی اخیر استقلال مقابل هوادار و شمس آذر قزوین آژیر قرمز یا زنگ هشدار را برای جواد نکونام به صدا درآورد که با کمی تعلل در خط دفاعی زحمات بازیکنان خط جلویی استقلال به راحتی به هدر می‌رود. استقلال در قزوین دو بار از حریفش جلو افتاد و هر دو بار شمس آذر گلهای خورده را تلافی کرد.

بازنگری دوباره در تعداد گل‌های زده استقلال در خانه حریف مقابل شمس آذر مشخص می‌کند این تیم توانسته دو بار دروازه میزبانش را باز کند که این کم نیست. در چنین شرایطی اگر سیستم دفاعی استقلال نتواند به درستی کار کند زحمات بازیکنان خط هافبک و حمله به راحتی به هدر می‌رود.

باز کردن دروازه حریف آن هم در خانه خودش مقابل تماشاگران پرشوری که توانسته‌اند این تیم را حمایت کنند کاری بود که خیلی از تیم‌ها در قزوین نتوانستند آن را انجام بدهند. اما استقلال با حملات مداوم و منظم خود به این دستاورد مهم در خانه حریف رسید، اما اشتباهات در یارگیری، فضاهای باز و عدم پوشش مناسب مهاجمان حریف باعث شد تا کانال‌های به وجود آمده در مسیر حرکت توپ، درون محوطه ۱۸ قدم استقلال راه توپ به دروازه این تیم را باز کند.

 از اردوی استقلال خبر می‌رسد در فاصله باقیمانده تا مسابقه بیستم آبان و دیدار با تراکتور جواد نکونام قصد دارد شخصاً با بازیکنان خط دفاع کار کرده و آنها را مهیای بازی‌های بعد کند.

ضمن اینکه بازگشت محمد حسین مرادمند به جمع دفاع استقلال نیز این اطمینان خاطر را برای جواد نکونام ایجاد می‌کند که بتواند با خیال راحت تری تیمش را برای دیدار خانگی مقابل تراکتور آماده کند.

21564/ت

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو