۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
مصرف این میوه پاییزی  راشتیسم یا نرمی استخوان را از بین می برد
بازدید:۲۱۲۶
صد آنلاین | مهدی حسینی / اگر چهل روز به جای صبحانه انگور سبز فراوان بخورید وتا ظهر هیچ چیز دیگری نخورید بدن را لاغر می‌‌‌‏کند، اسید اوریک را کم کرده و موجب دفع سموم بدن می‌‌‌‏شود.
کد خبر : ۳۷۹۶۰

اگر چهل روز به جای صبحانه انگور سبز فراوان بخورید وتا ظهر هیچ چیز دیگری نخورید بدن را لاغر می‌‌‌‏کند، اسید اوریک را کم کرده و موجب دفع سموم بدن می‌‌‌‏شود.

 

 

مصرف این میوه پاییزی  راشتیسم یا نرمی استخوان را از بین می برد

 


کودک را به خوردن آب انگور طبیعی عادت دهید و رژیم انگور را در مورد آن اجرا کنید؛ از راشتیسم یا نرمی استخوان بچه‌‌‌‏ها جلوگیری می‌‌‌‏کند.

 


برای درمان درد کمر تا زانو یا سیاتیک، در حمام بعد از شستن خود مدتی درون آب گرم بنشینید و بعد از بیرون آمدن از وان، تفاله‌‌‌‏ی انگور را به بدن بمالید ومدتی صبر کنید، بعد آن را بشویید.

 


برای برطرف شدن چین و چروک صورت، دو برابر آب انگور را با یک برابر روغن زیتون مخلوط کرده و روی آتش ملایم بجوشانید و پیوسته به هم بزنید تا به مرور آب تمام شود و روغن بماند. آن را هر روز بر پوست بمالید.

 


قرقره کردن آب انگور در دهان، از خون ریزی لثه جلوگیری می‌‌‌‏کند.


چهل روز ظهر‌‌‌‏ها انگور را آب بگیرید و بنوشید. هنگام شام نیز مقدار مناسبی انگور را به جای شام بخورید ودر طول رژیم، شب تا صبح روی تختی که قسمت پایین آن ۳۵ سانتی‌‌‌‏متر بالاتر از سر باشد بخوابید واستراحت کنید. فرمانتاسیون روده را کم می‌‌‌‏کند، زخم روده‌‌‌‏ی اثنی عشر را درمان می‌‌‌‏کند.

 


هر روز دولیوان بزرگ آب انگور یک لیوان بین صبحانه وناهار، یک لیوان بین ناهار وشام بنوشید، ورم شصت پا یا نقرس، رماتیسم وهموفیلی یا دیر بند آمدن خون‌‌‌‏ریزی‌‌‌‏ها را درمان می‌‌‌‏کند.

 

 

21111ش

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها