آخرین اخبار
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
اقدام جنجالی جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات ؛ شما چند مدافع برای استقلال می خواهی آقای نکونام؟
بازدید:۳۰۸
صد آنلاین | جواد نکونام برای فصل جدید به دنبال جذب حداقل ۲ مدافع میانی برای استقلال است.
کد خبر : ۲۲۹۹۹

استقلالی‌ها روز گذشته از اولین خرید خود برای فصل جدید رونمایی کردند و مهرداد محمدی به این تیم پیوست. محمدی یک عنصر هجومی است و آبی‌ها برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب چند بازیکن هستند. جواد نکونام در سال‌های گذشته خط دفاعی تیم‌های خود را با آرایش ۴ دفاعه به زمین فرستاده و برای فصل جدید حداقل به ۲ مدافع میانی و ۲ مدافعی که بتوانند در این پست بازی کنند نیاز دارند.

مدافعانی که جذب نشدند

جواد نکونام بعد از حضور در استقلال در ابتدا می‌خواست مجید حسینی که سابقه حضور در ۲ دوره جام جهانی در کارنامه دارد را به استقلال بیاورد اما حسینی فعلا قصد ندارد که به فوتبال ایران بیاید و می‌خواهد فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند. عارف آقاسی دیگر مدافع میانی‌ای بود که نامش در لیست نکونام دیده می‌شد اما آقاسی هم شب گذشته راهی تراکتور شد تا دومین مدافع میانی مدنظر نکونام هم جذب نشود.

 

سهرابیان و فلاح در لیست نکونام

آرمین سهرابیان که سابقه بازی برای استقلال در لیگ برتر را دارد و فصل گذشته مدافع میانی گل‌گهر سیرجان بود، حضورش در استقلال نهایی شده و احتمالا یکی از مدافعان میانی نکونام در فصل جدید است. سهرابیان در لیگ بیست‌ودوم در تمام بازی‌هایی که برای گل‌گهر به میدان رفت، در پست مدافع میانی بازی کرده است. سهرابیان البته توانایی بازی در پست مدافع چپ را هم دارد. سامان فلاح مدافع جوان پیکان دیگر بازیکنی است که نام او در لیست استقلالی‌ها جای دارد. استقلالی‌ها برای جذب فلاح رقابت سختی با سپاهان دارند و برای به خدمت گرفتن این مدافع آینده‌دار و جوان کارشان سخت است.

چشمی هم می‌تواند به دفاع برود

رافائل سیلوا مدافع میانی استقلالی‌ها قراداد خود را با آبی‌ها فسخ کرده و عارف غلامی هم نامش در لیست نکونام دیده نمی‌شود. با جدایی این دو مدافع میانی، محمدحسین مرادمند تنها مدافع میانی تخصصی در لیست استقلال است. آبی‌ها البته روزبه چشمی را هم در لیست خود دارند که چشمی با وجود اینکه در تیم ملی و استقلال معمولا در ماه‌های گذشته به عنوان هافبک به میدان رفته اما توانایی بازی در قلب خط دفاعی را هم دارد. با حضور مرادمند و چشمی در لیست استقلال و پیوستن احتمالی سهرابیان، نکونام باید حداقل یک مدافع میانی دیگر جذب کند. صحبت از حضور محمد نادری در استقلال هم به گوش رسیده، این دفاع چپ هم مانند سهرابیان توانایی بازی در دفاع وسط را دارد. اگر استقلالی‌ها نتوانند با سامان فلاح به توافق برسند و در پروژه جذب این بازیکن ناکام بمانند، کار آن‌ها برای جذب یک مدافع وسط با کیفیت سخت می‌شود. همین اتفاقات باعث شده تا نکونام از روند نقل‌وانتقالات استقلال ابراز نارضایتی کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها