آخرین اخبار
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
توده ۱۱ کیلویی در شکم زن ۲۶ ساله کرمانشاهی؛ این زن فکر می‌کرد چاق شده!/ عکس
بازدید:۹۱۸
صد آنلاین | پزشکان بیمارستان امام رضا کرمانشاه موفق شدند یک توده ۱۰ کیلوگرمی را از شکم زنی ۲۶ ساله خارج کنند.
کد خبر : ۱۱۵۰۵۸

 به گزارش صد آنلاین، پزشکان بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه یک توده ۱۰ کیلوگرمی از شکم خانمی ۲۶ ساله خارج کردند که فرد به اشتباه تصور می‌کرد دچار اضافه وزن شده و از سال گذشته رژیم غذایی و تمرینات ورزشی را آغاز کرده بود.

ایرنا در خبری نوشت: یک زن ۲۶ ساله که به دلیل بزرگ شدن شکم خود به اشتباه تصور می‌کرد دچار اضافه وزن شده و از سال گذشته رژیم غذایی و تمرینات ورزشی را آغاز کرده بود، پس از مراجعه به کلینیک با درد شدید شکم، تحت سونوگرافی قرار گرفت. نتیجه این بررسی‌ها نشان‌دهنده وجود یک توده حجیم در تخمدان راست او بود. بیمار پس از تشخیص به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی به سرپرستی دکتر طیبه نوری، متخصص جراحی زنان و زایمان و با همکاری تیم بیهوشی به سرپرستی دکتر نادرسپاهی، در طول یک عمل جراحی ۲ ساعته موفق به خارج کردن توده ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرمی از شکم بیمار شدند. این عمل بدون هیچ گونه آسیبی به تخمدان‌ها و با حفظ اندام‌های تولید مثل بیمار با موفقیت به پایان رسید.

توده ۱۱ کیلویی در شکم زن ۲۶ ساله کرمانشاهی؛ این زن فکر می‌کرد چاق شده!/ عکس

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره‌برداری رسید. این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون حدود یک هزار تخت فعال است.

اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش می کنند.

حدود چهار هزار تخت بیمارستانی اکنون در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که مجتمع امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستان های استان و منطقه غرب کشور است.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها