آخرین اخبار
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
بازدید:۲۴
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حوزه مقاومت بسیج ادارات زرند اقدام به برگزاری اردوی جهادی در روستای سرباغ حتکن این شهرستان کرد.
کد خبر : ۱۱۴۳۳۸

اردوی جهادی در روستای سرباغ حتکن شهرستان زرند برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس، حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان زرند به منظور بررسی و ارائه خدمت به روستا‌های کم برخوردار در معیت فرماندار، بخشدار و تعدادی از مسئولان اجرایی شهرستان با حضور در روستای کوهستانی سرباغ حتکن از توابع شهرستان زرند در جمع اهالی این روستا به ارائه خدمت پرداختند.

«حسینی نژاد» فرماندار زرند در جمع اهالی روستا، پای درد دل مردم این منطقه نشست و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن ها را صادر کرد. 

وی با اشاره به لزوم حمایت از روستا‌های محروم و کم‌برخوردار افزود: روستا‌ها سرچشمه استعداد‌های ناب، توسعه اقتصادی و تولید در کشور هستند. 

در این اردوی جهادی که مسئولین ادارات دامپزشکی، راهداری، آب و فاضلاب، توزیع برق، شبکه بهداشت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شورای بخش نیز حضور داشتند ضمن بررسی مسائل و مشکلات اهالی روستا نسبت به ارائه خدمات رایگانی چون ویزیت پزشک، غربالگری فشارخون و قندخون، تزریقات، آموزش بهداشت و پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها و واکسیناسیون اقدام شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
انتشار برای اولین بار | نسخه طلایی ابن‌سینا بزرگترین پزشک جهان برای خواب بهتر