آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
درگیری مسلحانه در روستای کبیره مدینات اهواز 6 کشته بر جا گذاشت
بازدید:۲۲۶۰
صد آنلاین | به‌دنبال قتل 6 نفر در جریان یک درگیری مسلحانه در روستای کبیره مدینات اهواز، 5 عامل اصلی این جنایت دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۱۳۴۸۶

 به گزارش صد آنلاین، به‌دنبال قتل 6 نفر در جریان یک درگیری مسلحانه در روستای کبیره مدینات اهواز، 5 عامل اصلی این جنایت دستگیر شدند.

 

 

 

عصر روز سه‌شنبه، 26تیر ماه امسال درگیری هولناکی در روستای کبیره مدینات از توابع اهواز رخ داد. در جریان این درگیری ده‌ها نفر از مردم روستا به زدوخورد با هم پرداختند و کمی پس از آن بود که صدای تیراندازی به هوا بلند شد. چند نفر از طرفین درگیری که مسلح به سلاح گرم بودند شروع به تیراندازی کردند که در جریان این تیراندازی‌ها چند نفر به قتل رسیدند و عده‌ای نیز مجروح شدند. وقتی خبر این درگیری به پلیس رسید، چند تیم از مأموران راهی روستا شدند و با حضور آنها درگیری پایان یافت. مأموران در همان ابتدا موفق شدند 27نفر از افرادی را که در درگیری حضور داشتند دستگیر کنند و این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد 5نفر بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده‌ و عده‌ای نیز مجروح شده‌اند. مجروحان حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شدند، اما یکی از آنها که حالش وخیم بود، به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد و به این ترتیب آمار قربانیان این درگیری به 6نفر رسید. در همان زمان بود که دادستان مرکز خوزستان با اشاره به دستگیری 27نفر از عوامل درگیری، از آغاز تحقیقات پلیسی برای شناسایی عاملان اصلی این جنایت و افرادی که مردم روستا را تحریک به درگیری کرده بودند، خبر داد. به این ترتیب بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری 5عامل اصلی این جنایت خبر داد. سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای حومه شهرستان اهواز که منجر به قتل ۶ نفر از طرفین شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: ضمن محاصره روستا با همکاری عوامل انتظامی ۲۷ نفر از منازعان دستگیر و با قرار صادر شده روانه زندان شدند. با تحقیق از آنها هویت 5نفر از عاملان اصلی این جنایت شناسایی شد و با بررسی‌های تخصصی و شناسایی مخفیگاه متهمان، هر 5نفر از سوی پلیس بازداشت شدند و صراحتاً به درگیری مسلحانه منجر به قتل به‌دلیل اختلافات قبلی اعتراف کردند. وی خاطرنشان کرد: از مخفیگاه متهمان ۲قبضه سلاح کلاشنیکف و ۲قبضه سلاح شکاری استفاده شده در درگیری کشف شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها