آخرین اخبار
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
صحبت با سرمربی خارجی در استقلال غوغا به پا کرد
بازدید:۹۵
صد آنلاین | بعد از پیروزی با ارزش استقلال مقابل الغرافه قطر، احمد شهریاری در رویارویی با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهر قدس، منکر مذاکره با سرمربی خارجی شد. وقتی سوال ها به جای سخت رسید، شهریاری رو به پسرش کرد و از پسر خودش پرسید پس فرشید سمیعی کجاست؟!
کد خبر : ۱۱۲۸۷۸

به گزارش صد آنلاین، خبرنگاران میدانی حاضر در ورزشگاه شهر قدس قبل از آن که به محل برگزاری کنفرانس جواد نکونام بروند، در راهروی خروجی جایگاه ویژه که به پله های اضطراری ساختمان های مسکونی شباهت داشت، راه احمد شهریاری که به اتفاق پسرش در حال خارج شدن از ورزشگاه بود را بستند و تا میکروفون ها را جلوی صورت رییس هیات مدیره استقلال گرفتند، فرشید سمیعی خیلی آرام و بی سروصدا از پشت سر شهریاری رد شد.


شهریاری ابتدا منکر هرگونه بحران و اختلاف در استقلال شد و گفت اصلا هیچ ماه سختی در کار نبود! و پس از آن که ادعا کرد استقلال پر قدرت جلو می رود، گفت: استقلال فصل گذشته هم تیم خوبی بود و ما امسال با جذب بازیکنان داخلی و خارجی تیم را تقویت کردیم.

از شهریاری درباره بیانیه باشگاه که شباهتی به حمایت از سرمربی نداشت، پرسیدند که گفت در آینده شاید گفته شود!

او چند بار تاکید کرد انشالله درست می شود! وقتی خبرنگاران گفتند نکونام دلخور است، شهریاری جواب داد انشالله درست می شود! جواب او به دلخوری نکونام بابت جذب نشدن دستیار خارجی هم همین بود؛ انشالله درست می شود!

رییس هیات مدیره تمام کارهای استقلال را به انشالله سپرد و این بار وقتی یکی از خبرنگاران میدانی پرسید چرا با سرمربی خارجی صحبت کردید که نکونام ناراحت شود، منکر هرگونه مذاکره شد و گفت: چه کسی با سرمربی خارجی صحبت کرده؟ هر کسی صحبت کرده بیاید پاسخ بدهد و سپس رو به پسرش کرد و پرسید پس فرشید سمیعی کجاست؟

شهریاری در خصوص واگذاری استقلال به بخش خصوصی گفت: قرار نیست با واگذاری استقلال به هلدینگ، آبشار پول به سمت استقلال سرازیر شود!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها