آخرین اخبار
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
کوین یامگا و ایفمارک فاش کردند : ستاره استقلال می تواند بازی کند؟
بازدید:۸۲۰
صد آنلاین | کوین یامگا با انتشار یک استوری اینستاگرامی به صحبت های جواد نکونام واکنش نشان داد
کد خبر : ۱۱۱۱۵۶

به گزارش صد آنلاین، مدتهاست که ماجرای کوین یامگا به یکی از دغدغه‌های هواداران استقلال تبدیل شده است. هواداران استقلال ابتدا این نگرانی را داشتند بابت آن آسیب دیدگی سخت از ناحیه چشم او نتواند تیم را همراهی کند. کوین یامگا با امید بازگشت به مستطیل سبز روزهای سخت نقاهت را پشت سر گذاشت اما پس از اینکه مجوز سلامتی برای بازی را گرفت با شوک دیگری مواجه شد؛ در استقلال به او گفته می شود به خاطر وضعیت بینایی‌اش قادر به بازی کردن نیست!


سایت ما از همان ابتدا اعلام کرد یامگا هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد. ابتدا در تاریخ 15 تیر 1403 در گزارشی با عنوان یامگا با یک چشم هم می‌تواند برای استقلال بازی کند/ زننده سریع‌ترین گل مقدماتی جام جهانی فقط یک چشم داشت نوشتیم مشکل چشم یامگا نمی‌تواند مانع از بازگشت او به فوتبال شود. در موردی مشابه، دیوید گوالتیری که سریع‌ترین گل مقدماتی جام جهانی را در سال 1993 برای سن مارینو به ثمر رساند، یک چشم دارد.

این گزارش در خبرورزشی منتشر شد چرا که برخی خبرها در آن روز حاکی از تصمیم استقلال برای کنار گذاشتن یامگا به دلیل وضعیت چشم آسیب دیده این بازیکن داشت! همان روز اعلام کردیم این بهانه نمی‌تواند باعث کنار گذاشتن یامگا شود و این آسیب دیدگی برای فدراسیون جهانی فوتبال دغدغه نیست. مدیران استقلال آن روزها خبرسازی می کردند و مدعی بودند یامگا اگر می خو

گزارشی که باعث شد افرادی موسوم به خبرنگاران کمپی رسانه را متهم به حاشیه سازی برای استقلال کنند!

روز دهم مرداد بود که مصاحبه ای از دکتر زهره هراتیان منتشر شد. رییس ایفمارک در این مصاحبه گفت:

قانون مشخص است، هیچ بندی وجود ندارد که کوین یامگا نمی‌تواند بازی کند. یکی از چشمان او مشکل دارد و ما می‌گوییم در ورزش‌های تماسی که احتمال مصدومیت وجود دارد و ممکن است چشم دیگر او هم آسیب ببیند، بهتر است فوتبال بازی کردن را کنار بگذارد اما اگر استقلال اعلام کند به این بازیکن نیاز دارد، می‌تواند با برخی ملاحظات پزشکی از او استفاده کند. عینک محافظ هم یکی از راه حل‌های این مشکل است.

دو روز بعد یعنی روز دوازدهم مرداد، خبرورزشی گزارش دیگری منتشر کرد با عنوان پزشک متخصص به کوین یامگا مجوز بازی داد خبر از واکنش مثبت چشم آسیب دیده یامگا به نور داد و همینطور از قول پزشک متخصص نوشت او با یک چشم هم مشکلی برای بازی ندارد.

حال و پس از آنکه جواد نکونام در مصاحبه اخیر خود مدعی شد نمی تواند از یامگا به دلیل آسیب دیدگی‌اش استفاده کند، این بازیکن یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد و با قرار دادن تصویر آزمایش ایفمارک که مجوز بازی او را تایید می‌کرد، نوشت:

حالا لطفا دست از دروغگویی در مورد سلامتی من بردارید.

آن روزها اما بدترین اهانت ها به خبرورزشی شد و برخی افراد می گفتند خبرورشی دروغ می گوید و حاشیه سازی می کند اما حالا مشخص شده خبر رسانه خبرورزشی درست بوده و تنها جرم ما این بود که اطلاع رسانی کردیم و خبر درست به دست مخاطبان رساندیم.

خبرورزشی نوشته بود یامگا می تواند با دادن این تعهد به سازمان لیگ که در صورت هرگونه مشکل، خودش مسئولیت را برعهده می گیرد، زیرنظر پزشک و با محافظ صورت برای استقلال و یا هر تیم دیگری بازی کند.

یامگا علیه نکونام سند رو کرد؛ دست از دروغگویی بردارید! +عکس

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها