آخرین اخبار
بازدید:۳۷۲۸
سیاسی صد آنلاین | دو اتفاق مهم در هفته گذشته در صحنه سیاسی اجتماعی کشور منجر به آشفتگی در اردوگاه حامیان دولت سوم روحانی شد. اولی حمایت چهره‌های سرشناس آذری از دکتر سعید جلیلی و دومی شامل جریان مردمی که با حضور میدانی بسیاری را از تبعات منفی تکرار فجایع اقتصادی دهه نود آگاه کرد بود‌.
کد خبر : ۹۷۰۲۸

به گزارش خبرنگار سیاسی صد آنلاین ، دو اتفاق مهم در هفته گذشته در صحنه سیاسی اجتماعی کشور منجر به آشفتگی در اردوگاه حامیان دولت سوم روحانی شد. اولی حمایت چهره‌های سرشناس آذری از دکتر سعید جلیلی و دومی شامل جریان مردمی که با حضور میدانی بسیاری را از تبعات منفی تکرار فجایع اقتصادی دهه نود آگاه کرد بود‌.

 


در اولین مورد حمایت چهره‌های مردمی و حامی مستضعفین و البته آذری‌زبان‌ همچون سیدپروز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی در دولت دهم و رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف از سعید جلیلی بود.

 

 
 

در کنار این موارد حمایت خانواده شهدای آذری همچون همسر شاید مهدی باکری و مادر شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در دولت شهید رئیسی نیز باعث شد تا اقبال مردم این خطه از کشورمان به نفع جلیلی سبد رای پزشکیان را دچار تزلزل کند.

 

 

علاوه بر اینها اقدامات نیروهای مردمی در آگاه سازی مردم برای حضور در انتخابات و رای به نامزد اصلح مشارکت را در بسیاری از نقاط کشور افزایش داده است.

 

 

بر همین اساس حامیان پزشکیان و نیروهای اصلاح‌طلب تلاش دارند تا با تولید اخبار جعلی و تحریک گسل‌های قومیتی در روند ایجاد شده اخلال ایجاد نمایند‌.

 

 

به نظر می‌رسد انتشار فایل صوتی دروغین و انتساب آن به ستاد دکتر جلیلی اولین پروژه‌ی آنها در این مسیر بوده و باید شاهد دیگر عملیات‌های روانی آشنا علیه کاندید پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها