آخرین اخبار
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
بازدید:۳۹۹
آیین گرامیداشت 56 شهید ورزشکار شهرستان شهرضا با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.
کد خبر : ۹۶۷۵۱

 آیین گرامیداشت 56 شهید ورزشکار شهرستان شهرضا با حضور خآیین گرامیداشت شهدای ورزشکار شهرستان شهرضا با حضور جمع کثیری از مردم در محل سالن اجتماعات شهرداری شهرضا برگزار شد. 

 


«حمید صالحی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا در این مراسم اظهار داشت: قشر ورزشکار یک قشر تأثیر گذار در جامعه است به طوری که شخصیت، حرکت و اقدام او در جامعه با یک انسان معمولی متفاوت است، به خصوص ورزشکارانی که برجسته و شاخص هستند. لذا لازم است الگوی مناسب برای این قشر تعریف گردد و چه الگویی بالاتر و بهتر از شهدا، چراکه شهدا قهرمانان واقعی اند؛ آنان که دفاع از کیان مملکت را به استمرار مدال آوری ترجیح دادند.  

 

صالحی ادامه داد: برپایی برنامه هایی که یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه دارد و خط مشی، اهداف و آرمان های آن ها را محقق سازد از وظایف ماست هم اکنون با برگزاری آیین گرامیداشت 56 شهید ورزشکار شهرستان شهرضا در خدمت شما هستیم و امیدواریم خداوند در ادامه راه شهدا به همه ما یاری رساند.

 همچنین سرهنگ «وحید رجبی» رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان در این مراسم گفت: استان اصفهان با 1200 شهید ورزشکار حدود یک چهارم شهدای ورزشکار کشور را تقدیم اسلام نموده است. شهدایی که وقتی می خواهیم از رشادت ها، از ورزشکار بودن و قهرمان بودن شان صحبت کنیم شهدایی همچون شهید حسن غازی، شهید طوقانی، شهید سردار قانع و ... در ذهن تداعی می شوند. 

رجبیاضافه کرد: شهدا در زمان خود وظیفه شان را شناختند و از کیان مملکت دفاع کردند و در این برهه از زمان نیز ما باید وظیفه خود را بشناسیم و بدانیم چه کارهایی برای کشور انجام دهیم، جامعه ورزش را به مشارکت پرشور و جدی و آگاهانه در انتخابات در روز جمعه 15 تیرماه دعوت نمود و گفت: ان شاء الله با انتخاب فرد اصلح ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها