آخرین اخبار
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
بازدید:۲۴۳
صد انلاین | سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از چهار عملیات مختلف نیرو‌های مسلح این کشور در دریای سرخ، دریای عرب، اقیانوس هند و دریای مدتیرانه خبر داد.
کد خبر : ۹۶۲۳۴

به گزارش صد انلاین ، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای تصویری اظهار داشت: برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان آن و در پاسخ به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن، نیرو‌های مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال در چهار عملیات نظامی استثنایی چهار کشتی سه گانه شرارت آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به شرح زیر هدف قرار دادند:

 

 

 

 

 

حمله ارتش یمن به چهار کشتی نظامی و تجاری در چهار دریا

در نخستین عملیات، نیروی موشکی با تعدادی موشک بالدار کشتی اسرائیلی ام اس سی یونیفیک (MSC Unific) را در دریای عرب هدف قرار داد و موشک با دقت و به صورت مستقیم به هدف خود اصابت کرد.

در عملیات دوم، نیروی موشکی و نیروی دریایی با تعدادی موشک بالستیک و بالدار برای دومین بار در هفته جاری نفتکش آمریکایی دلونیکس (Delonix) را در دریای سرخ هدف قرار داد.

در سومین عملیات، کشتی انگلیسی آنویل پوینت (Anvil Point) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت و به لطف خدا حمله با دقت و به صورت مستقیم انجام گرفت. این کشتی با تعدادی موشک بالدار نیروی موشکی نیرو‌های مسلح یمن قرار گرفت.

در چهارمین عملیات، یگان موشکی با تعدادی موشک بالدار کشتیلاکی سایلور (Lucky Sailor) را در دریای مدیترانه هدف قرار داد، زیرا شرکت مالک آن تصمیم ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرد.

عملیات نیرو‌های مسلح یمن جز در صورت توقف تجاوزات و محاصره تحمیل شده بر مردم فلسطین در نوار غزه متوقف نخواهد شد.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو