آخرین اخبار
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
بازدید:۶۴
حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم در دیدار با خانواده شهید خدمت سرتیپ دوم خلبان محسن دریانوش، گفت: شهدا جایگاه والای نزد خداوند دارند و در راه خدمت به مردم شهید شدن یکی از والاترین مقام هست.
کد خبر : ۹۴۹۸۶

حجت الاسلام «سید رمضان موسوی‌مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور با در منزل پدری شهید خدمت سرتیپ دوم خلبان «محسن دریانوش» اظهار داشت: شهدا جایگاه والای نزد خداوند دارند و در راه خدمت به مردم شهید شدن یکی از والاترین مقام هست.

 


 وی افزود : یکی از راز و رمز مقبولیت شهدا نزد خدا جایگاهی است که شهدا نزد مردم دارند و این جایگاه در تشییع جنازه شهدا دیده شده است 

 حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم گفت: شهدای خدمت افرادی بودند که در دوران خدمت هم نزد خداوند و هم مردم مقبول بودند و هم بعد شهادت شان این مقبولیت چندین برابر شد 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید ادامه داد: تشییع بی نظیر شهدای خدمت زبان زد عام و خاص بود و نشان داد مردم پشتی بان این نظام و لایت هستند.

همچنین «محمد انصاری پور» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار، ادای احترام به مقام شهدا و تکریم خانواده های ایشان را اولویت برنامه های بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش جهادی و صادقانه برای خدمت به مردم از آرمان های انقلاب، حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها