۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
بازدید:۱۰۶۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حریق گسترده در یک کارگاه مبل و انبار چوب واقع در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان با تلاش آتش نشانان بدون تلفات جانی مهار شد.
کد خبر : ۹۳۶۹۵

 منصور شیشه‌فروش روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ساعت یک و ۵۶ دقیقه بامداد امروز گزارشی به سازمان آتش‌نشانی مبنی بر آتش سوزی در یک انبار چوب گزارش شد.

 


وی ادامه داد: بر همین اساس ابتدا از نزدیکترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی گروه‌های اطفاء به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به ابعاد گسترده حادثه و برای پیشگیری ار سرایت آتش به اماکن مجاور، تیم‌های آتش نشانی از ۱۸ ایستگاه شهرداری با تجهیزات و خودروهای تانکرهای آبرسان و نیز تیم‌های کمکی آتش‌نشانی از شهرداری‌های خمینی‌شهر و شاهین‌شهر اعزام شدند و اقدام به اطفاء حریق، کنترل و ایمن سازی و پاکسازی محل کردند.

 

 

وی تاکید کرد: مدیریت بحران استان در باره ضرورت اجرای طرح‌های کاهش خطر به تمام واحدهای صنفی، تجاری و صنعتی با اولویت رعایت الزامات ایمنی در انبارها و نگهداری و دپوی مواد، کالاهای مصرفی و توزیعی و رعایت فاصله بین محل انبار تا اماکن دیگر هشدار داده است.

شیشه‌فروش گفت: با توجه به افزایش دما و احتمال وقوع حریق باید اصلاح شبکه‌های فرسوده برق، رعایت ایمنی و امکان نشت در تاسیسات گاز، استقرار سیستم‌های برخط اعلان و اطفای حریق در واحدها و کارگاه‌های تولیدی مورد توجه و کنترل قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین به مراکز امدادی و آتش‌نشانی و شرکت‌های توزیع برق و گاز برای بررسی وضعیت ایمنی بیشتر تاکید و قرار شده است تا راه‌های دسترسی اضطراری برای ورود خودروهای آتش‌نشانی به محل با اطلاع‌رسانی بموقع به واحدهای آتش‌نشانی اعلام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به کارگاه‌های صنعتی و تولیدی نیز هشدار داد تا به منظور ایمن شدن واحدهای تولیدی خود، اموال و دارایی‌هایشان را در برابر حوادث بیمه و ایمن کنند.

 

انتهای پیام/ص1111ش

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها