۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
بازدید:۳۹۴
به نظر می رسد فرشاد احمدزاده یکی از آن بازیکنانی خواهد بود که در نقل و انتقالات کار سختی برای انتخاب تیم آینده اش دارد.
کد خبر : ۹۲۱۶۵

دو راهی سخت پیش روی فرشاد احمدزاده؛ استقلال یا پرسپولیس؟

 بازیکنی که این روزها هم مورد توجه تیم استقلال قرار گرفته است و هم تیم پرسپولیس فرشاد احمدزاده بازیکن تیم سپاهان است که به واسطه یک بند در قرارداد می تواند اردوی این تیم را ترک کند.


فرشاد احمدزاده در تعطیلات زمستانی فصل گذشته مورد توجه تیم استقلال قرار گرفته بود اما نتوانست آبی پوش شود به این خاطر که باشگاه سپاهان به او رضایتنامه نداد. این بازیکن در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام بود و حضور او در تیم استقلال می تواند محتمل باشد. اما فرشاد احمدزاده که در گذشته در تیم پرسپولیس بازی کرده بار دیگر مورد توجه این تیم قرار گرفته و به نوعی می توان گفت سر یک دو راهی بزرگ قرار گرفته است.

فرشاد احمدزاده بعد از اینکه از پرسپولیس جدا شد و به یک تیم خارجی رفت، بعد از بازگشت به ایران با پاسخ منفی سرخ ها برای حضور مواجه شد و به اهواز رفت تا شاگرد جواد نکونام شود. روزهای خوب در فولاد موجب شد تا فرشاد احمدزاده یک بار دیگر پیراهن یک تیم مدعی را برتن کند؛ سپاهان. فرشاد احمدزاده رابطه خوبی با جواد نکونام دارد و باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده کدام تیم را برای ادامه بازی انتخاب خواهد کرد. استقلال یا پرسپولیس.  

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها