آخرین اخبار
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
بازدید:۱۱۰
صد انلاین | مردی که با ادعای استفاده پسرعمویش از سحر و جادو برای نابود کردن زندگی او دست به قتل زده بود، به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر : ۸۴۶۷۱

 

به گزارش صد آنلاین ، این محکوم به قصاص در اعترافات خود گفته بود: تصمیم داشتم غیر از پسر عمویم، همسر و دخترش را هم بکشم. نقشه قتل او و اعضای خانواده‌اش را کشیده بودم. پسر عمویم را کشتم، اما همسر و دخترش فرار کردند.

 

 

 

 

 

این مرد معتاد در مراحل مختلف تحقیق ادعا کرده بود پسرعمویش با سحر و جادو زندگی او را نابود کرده است.

ماجرای قتل عصر روز چهارم اردیبهشت دو سال پیش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران گزارش شد. آن زمان فردی هراسان با پلیس 110تماس گرفت و گفت که مردی با ضربات چاقو، همسایه آنها را به قتل رسانده و حالا در خانه مقتول زندانی شده است.

پس از این تماس، تیمی از ماموران کلانتری 157مسعودیه راهی محل حادثه شدند. همزمان با رسیدن ماموران قاتل از پنجره طبقه دوم به حیاط پرید و لنگ لنگان پا به فرار گذاشت اما ماموران امنیتی او را دستگیر کردند.

پس از آن ماموران داخل خانه رفتند و با جسد خونین مرد صاحبخانه مواجه شدند.

دقایقی بعد بازپرس جنایی تهران به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شدند. مقتول مرد 70ساله‌ای بود که جسدش در پذیرایی افتاده بود و متهم به قتل دستگیر شده پسرعموی 39ساله او بود

تیم جنایی در اقدام به تحقیق از همسر و دختر مقتول پرداخت. آنها که از این ماجرا وحشت کرده بودند گفتند که قاتل قصد داشته جان آن دو نفر را هم بگیرد.

همسر مقتول گفت: قاتل حوالی ظهر از شهرستان به خانه ما آمد. او معتاد به مواد‌مخدر است و وقتی وارد خانه شد شروع کرد به بحث کردن با همسرم. او رفتار عجیبی داشت و مدام به شوهرم می‌گفت چرا او را طلسم کرده است. بعد از داخل کیفش چاقویی بیرون کشید و بی‌محابا چند ضربه به شوهرم زد. بعد هم قصد داشت من و دخترم را بکشد که ما وحشت‌زده فرار کردیم و در را روی قاتل قفل کردیم. بعد با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستیم تا اینکه یکی از آنها با پلیس تماس گرفت و کمی بعد نیز قاتل دستگیر شد.

متهم به قتل در جلسات تحقیق از سوی بازپرس جنایی همچنان مدعی بود که به خاطر سحر و جادو مرتکب قتل شده است. او جزئیات قتلی را که مرتکب شده بود شرح داد و گفت مقتول با طلسم زندگی‌اش را تباه کرده است.

پس از اعترافات عجیب این مرد، او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. پس از تکمیل تحقیقات نیز قرار مجرمیت صادر و او برای محاکمه راهی دادگاه کیفری استان تهران شد. در پایان محاکمه قضات پس از مشورت حکم به قصاص او دادند. به این ترتیب پرونده با حکم صادره به دیوان عالی کشور رفت و عینا تایید شد تا وارد مرحله اجرا شود. به همین منظور پرونده به دادسرای جنایی تهران آمد و متهم پس از طی مراحل قانونی اجرای حکم در محوطه زندان به دار مجازات آویخته شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها