۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
بازدید:۱۳۵
صد آنلاین | حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس، در اظهاراتی گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه هایی پیرامون عزم راسخ خود برای حمله به رفح، همچون گذشته به دنبال مانع تراشی در روند مذاکرات است.
کد خبر : ۸۴۲۵۱

به گزارش صد آنلاین ، حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس، در اظهاراتی گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه هایی پیرامون عزم راسخ خود برای حمله به رفح، همچون گذشته به دنبال مانع تراشی در روند مذاکرات است. 

 

 

 

 

 

 

این مقام ارشد حماس به خبرگزاری فرانسه گفت که این گروه در حال انجام گفتگوهای داخلی میان رهبران خود و با گروه های متحد قبل از بازگشت مذاکره کنندگان به قاهره برای ادامه مذاکرات برای آتش بس است.

اما بدران هشدار داد که اظهارات مکرر نتانیاهو مبنی بر اعزام نیرو به رفح برای «نقض هرگونه احتمالی برای انعقاد توافق» محاسبه شده است.

وی در گفت‌وگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه همچنین اظهار داشت: «نتانیاهو در تمام دورهای قبلی گفت‌وگوها و مذاکرات قبلی به دنبال مانع تراشی بود و واضح است که هنوز هم همینطور است».

بدران ادامه داد: نتانیاهو علاقه ای به دستیابی به توافق آتش بس ندارد و به همین دلیل در رسانه ها برای خنثی کردن این تلاش های فعلی حرف هایی می زند.

وی بار دیگر تاکید کرد که هدف حماس همچنان آتش بس پایدار و «خروج کامل و همه جانبه نیروهای اشغالگر از نوار غزه» است.

4561/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها