۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۸
بازدید:۳۵۰
صد آنلاین | سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس آباد خبر داد.
کد خبر : ۸۳۱۹۴

به گزارش صد آنلاین ،  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس آباد خبر داد.

 

 

 

 

 

سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۱۳:۵۷ حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و باوجود اینکه محل حادثه جاده تهران - قم خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: آتش سوزی در یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود ۷۰ درصد از این کارخانه سرایت کرده بود. ملکی با بیان اینکه در محل مواد قابل اشتعال زیادی همچون پلیمر، رنگ و پارچه در حجم زیاد وجود داشت، گفت: بدلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند. وی ادامه داد: هم اکنون آتش تحت کنترل آتش نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها