آخرین اخبار
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
بازدید:۱۲۴
صد آنلاین | رئیس‌جمهور ترکیه امروز طی سخنانی اعلام کرد که کشورش دیگر روابط تجاری با رژیم صهیونیستی ندارد.
کد خبر : ۸۲۷۶۳

به گزارش صد انلاین ، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

 

 

 

 

 


خبرگزاری آناتولی گزارش داد، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.



اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ٢٠١ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها