۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
بازدید:۱۶۹
صد آنلاین | رژیم صهیونیستی از زمان انجام عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر تا امروز همواره تلاش کرده تا وجهه مقاومت و حماس را در سطح افکار عمومی مردم منطقه و جهان تخریب کند، ولی همانند تمامی اقدامات گذشته خود ناکام مانده و در این مسیر نیز با شکست روبرو شده است.
کد خبر : ۷۱۱۹۵

شکست رژیم صهیونیستی در تخریب وجهه مقاومت و حماسبه گزارش صد آنلاین ،  انجام عملیات موفقیت آمیز و غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و شکست بزرگ دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم آنچنان ضربه سنگین و خردکننده‌ای به هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کرد که جنگ غزه را بر مردم غیرنظامی و بی‌دفاع این شهر تحمیل کردند. جنگی نابرابر و ویرانگر که تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از ۲۸ هزار شهید و ۶۸ هزار مجروح برجای گذاشته است.

 

 

 

 

 

 

 


حال موضوع مهم در این میان این است که سران و مقامات رژیم صهیونیستی در کنار حمله نظامی به باریکه غزه، بمباران شهر رفح و حملات چندین و چندباره به کرانه باختری که موجب شهید و زخمی شدن هزاران نفر از مردم غزه، کرانه باختری و شهر رفح شده است، تقریبا بیش از نیمی از غزه را با خاک یکسان کرده است و با بمباران‌های هفته اخیر خود امکان متعددی را در شهر رفح تخریب کرده است.

ضمن اینکه کرانه باختری هم از تیررس حملات و تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی در امان نمانده و در طول چهار ماه اخیر بار‌ها شاهد هجوم ارتش متجاوز و اشغالگر این رژیم نامشروع به این منطقه از سرزمین‌های فلسطین اشغالی بودیم و جوانان زیادی در جریان این حملات مجروح و بازداشت شدند.

اما این تمام ماجرا نیست و مقامات رژیم صهیونیستی از همان روز انجام عملیات «طوفان الاقصی» با حمایت و پشتیبانی کشور‌های غربی به خصوص آمریکا و با بهره‌گیری از رسانه‌های رنجیره‌ای غربی خط رسانه‌ای جعل روایت‌های مربوط به این عملیات و همچنین جنگ غزه را در دستور کار خود قرار دادند. هدف اصلی آن‌ها هم از این طرح و برنامه جدید، تخریب وجهه مقاومت و حماس در اذهان مردم منطقه و جهان است.

البته رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی آنقدر ضربه سنگین و دردناکی از عملیات «طوفان الاقصی» دریافت کرده جنگی خونین را علیه مردم غزه به راه انداخت و با کشتار وسیع مردم این باریکه با پاسخ منفی افکار عمومی مردم دنیا روبرو شد. ضمن اینکه تداوم کشتار و قتل‌عام مردم غزه موجب برگزاری تجمع‌ها و راهپیمایی‌های فراوان و بزرگی در سرتاسر جهان به خصوص در کشور‌های اروپایی و آمریکا شده است.

از طرف دیگر، رژیم صهیونیستی به منظور رهایی از فشار خردکننده و غیرقابل تحمل افکار عمومی مردم دنیا در حال تلاش برای جعل روایت‌های مربوط به عملیات «طوفان الاقصی» است. آن‌ها در این مسیر ادعا‌های واهی و سراسر کذبی را طرح کرده و با استفاده از بازو‌های رسانه‌ای خود آن را بسط و گسترش دادند تا افکار عمومی را در مسیر تحت فشار قرار دادن حماس و مقاومت فلسطین تحت فشار گذاشته و حمایت افکار عمومی مردم جهان را به سمت و سوی خودشان جلب کنند.

حال اگر بخواهیم خیلی دقیق این جعل روایت‌ها توسط رژیم صهیونیستی را بررسی و کنکاش کنیم باید بگوییم که از جمله این ادعا‌های واهی می‌توانیم بریدن سر کودکان و زنان اسرائیلی و همچنین تجاوز به زنان توسط مبارزان حماس نام ببریم که کذب بودن همه این ادعا‌ها در اندک زمانی تائید شده و مشخص شد که رژیم صهیونیستی ادعا‌های جعلی و ناروا را علیه گروه حماس مطرح کرده است.

اما نکته جالب اینجاست که علیرغم تمامی تبلیغات و اقدامات رسانه‌ای در سطح منطقه و جهان، سران و مقامات رژیم صهیونیستی نتوانستند حتی یک مورد از این ادعا‌های عجیب و غربی خودشان را اثبات کنند و به این ترتیب تمامی طرح‌ها و نقشه‌های آن‌ها برای تخریب و آسیب رساندن به وجهه مقاومت و حماس نقش برآب شد و در این نقشه خود همانند سایر طرح‌های قبلی ناکام ماندند.

در پایان باید به این مهم اشاره کنیم که تمامی این اقدامات نمی‌تواند کشتار‌ها و قتل‌عام‌هایی که ماشین متجاوز و اشغالگر صهیونیستی در غزه، کرانه باختری و شهر رفح مرتکب شده را از اذهان مردم منطقه و جهان پاک کند و با تداوم این بمباران‌ها و کشتار‌ها شاهد هستیم که این رژیم هر روز بیشتر از روز‌های قبل منزوی‌تر شده و مقبولیت و مشروعیت خود را نزد مردم دنیا از دست می‌دهد.

4561/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها