آخرین اخبار
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
بازدید:۴۰۵
صد آنلاین | وزیر دادگستری اسراییل گفت: فکر تشکیل کشور فلسطین در غرب اردن یا آنچه راهکار تشکیل دو دولت نامیده می‌شود، خطری است که نباید آن را نادیده گرفت. این مسئله با قدرت در اظهارات سیاسی و بین‌المللی مطرح می‌شود.
کد خبر : ۶۱۶۶۱
 

به گزارش صد آنلاین ، یک وزیر اسراییلی مدعی شد که طرح کشور فلسطین در غرب اردن و آنچه راهکار تشکیل دو دولت نامیده می‌شود خطر واقعی علیه امنیت و آینده رژیم صهیونیستی است.

 

 

 


به گزارش الجزیره، گدعون ساعر، وزیر دادگستری رژیم اسراییل گفت: فکر تشکیل کشور فلسطین در غرب اردن یا آنچه راهکار تشکیل دو دولت نامیده می‌شود، خطری است که نباید آن را نادیده گرفت. این مسئله با قدرت در اظهارات سیاسی و بین‌المللی مطرح می‌شود. این مسئله یک خطر واقعی علیه امنیت و آینده اسرائیل است.

وی گفت: ماموریت نسل ما و نسل آینده ایجاد یک دیوار آهنین و پر کردن هرگونه شکاف است و راه حل این مسئله پافشاری بر تحقق اهداف جنگ کنونی به رغم شرایط دشوار آن است اما بعد از آن باید به دنبال یک رویکرد و مفهوم امنیتی کاملا متفاوت از آن چیزی باشیم که ما را به فاجعه هفت اکتبر کشاند.

ناظر دولت رژیم اسراییل  نیز متعهد شد که «مسئولیت رویدادهای هفت اکتبر را در همه سطوح، سیاسی، نظامی و غیرنظامی» بررسی کند.

این درحالی است که با وجود گذشت بیش از دو ماه از جنگ غزه رژیم اسراییل هنوز نتوانسته اهداف جنگ یعنی نابودی حماس و آزادی تمام اسرای خود را محقق کند و مقاومت فلسطین در جنگ زمینی رژیم اسراییل مقاومت شدیدی نشان داده و همچنان به حملات موشکی خود به اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.

مقاومت فلسطین هفتم اکتبر عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی را با حمله به شهرک‌های غلاف غزه آغاز کرد.

 

 
 
منبع: ایسنا
 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها