آخرین اخبار
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
بازدید:۱۶۸
صد آنلاین | اسامه حمدان از حمایت‌های بی دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان فلسطینی انتقاد کرد.
کد خبر : ۶۱۵۴۸

 

به گزارش صد آنلاین ، آمریکا بزرگترین حامی مالی، تسلیحاتی، و سیاسی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود به طوری که تل آویو از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر تاکنون از تسلیحات آمریکایی بهره برده و واشنگتن تاکنون ۲ بار قطعنامه‌های پیشنهادی برای استقرار آتش بس در غزه را در شورای امنیت وتو کرده است. از این رو، سازمان‌های حقوق بشری ایالات متحده را شریک جرم اسراییل در جنایات علیه فلسطینیان می‌دانند. 

 

 

 


به گزارش الجزیره، اسامه حمدان، یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در بیروت به شدت از نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و گفت: دستان آمریکا به خون کودکان غزه آلوده است. 

وی در کنفرانس خبری خود با اصحاب رسانه اعلام کرد: آنچه اکنون در غزه در حال رخ دادن است نشان می‌دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ هدف یا دیدگاهی نسبت به جنگ ندارد و در حال ارتکاب خطا‌های پیاپی است. 

این مقام ارشد فلسطینی خاطر نشان کرد: جنبش حماس به تمامی کشور‌هایی که با برنامه‌های نتانیاهو موسوم به مهاجرت داوطلبانه همکاری کنند، هشدار می‌دهد. ما شاهد آن هستیم که ایالات متحده شعار می‌دهد به دنبال حفاظت از جان غیرنظامیان است، این در حالی است که اسراییل را به تسلیحات پیشرفته مجهز می‌کند. تردیدی نیست که ایالات متحده شریک جنایات رژیم صهیونیستی است. 

حمدان تاکید کرد: مردم فلسطین در انتظار یک آتش بس موقت نیستند بلکه آن‌ها به دنبال یک آتش بس جامع و پایان جنگ هستند. دشمن صهیونیستی به صورت دیوانه وار از استفاده از هیچ تسلیحاتی علیه مردم فلسطین دریغ نکرده است. 

وی در پایان خواستار حمایت جامعه بین المللی از آرمان‌های فلسطین و پایان کشتار مردم غزه به دست دشمن صهیونیستی شد.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها