آخرین اخبار
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
بازدید:۴۱۸
صد آنلاین | رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند همزمان با سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به تل‌آویو صهیونیست‌ها خواستار مهلت واشنگتن برای ادامه درگیری هستند.
کد خبر : ۵۹۳۵۰

 

به گزارش صد آنلاین ، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که برنامه جنگ در نوار غزه که این رژیم به آمریکایی‌ها ارائه می‌کند، شامل مرحله «نبرد شدید» تا پایان ژانویه آینده و «تضعیف جنبش حماس» در طول سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

 

 

 


براسای گزارش المیادین، دانا ویس، تحلیلگر مسائل سیاسی و دیپلماتیک در کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: جنگ در عمق نوار غزه در حال تشدید است و کاخ سفید به اسرائیل نشان می‌دهد که روز‌های جنگ به پایان نزدیک شده است.

همانطور که انتظار می‌رود جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا، امروز، پنج‌شنبه، وارد تل‌آویو خواهد شد تا از برنامه‌های امنیتی و نظامی  رژیم صهیونیستی برای ادامه نبرد مطلع شود.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که سالیوان امروز در کابینه جنگ برای بررسی ۸ موضوع از جمله تاریخ پایان درگیری‌های شدید و رفتن به مرحله بعدی با مقامات صهیونیست دیدار خواهد کرد.

این تحلیلگر صهیونیست با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی حفظ کنترل امنیتی در آینده است، مدعی شد که «آمریکا از تشدید بحران انسانی در غزه می‌ترسد» در حالی که روزنامه آمریکایی پولیتیکو با انتشار مقاله‌ای تحت عنوان «چیزی که نیست» به طور علنی گفت: دلایل زیادی وجود دارد که چرا آمریکا مایل نیست اسرائیل را برای پذیرش آتش بس در غزه تحت فشار قرار دهد، از جمله تمایل مشترک برای نابودی حماس.

آژانس آمریکایی بلومبرگ نیز گزارش داد که دیپلماسی آمریکایی در همه جبهه‌ها با یک معضل مواجه است، زیرا کشور‌ها احساس می‌کنند به طور فزاینده‌ای باید به آمریکا جسارت  کنند تا موضع آن در مورد رویدادها، به ویژه در جنگ بین رژیم صهیونیستی و مقاومت را زیر سوال ببرند. اما با این وجود آمریکا همچنان به شدت از تل‌آویو حمایت می‌کند.

4461/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها