۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵
بازدید:۲۸۳
صد آنلاین | اسامه حمدان به رژیم صهیونیستی درباره ادامه عملیات در غزه و تلاش برای آزادی اسرا هشدار داد.
کد خبر : ۵۹۰۸۳

 

به گزارش صد آنلاین ، حمله هفتم اکتبر جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به سرزمین‌های اشغالی بزرگترین تلفات را در تاریخ منحوس رژیم صهیونیستی به اسراییل وارد ساخت. یک هزار و ۲۰۰ کشته و ۲۴۰ اسیر تنها بخشی از دستاورد‌های حماس طی این حمله بود. گرچه طی آتش بس موقت میان دو طرف بخشی از اسرا آزاد شدند، اما حماس جزء با آزادی تمامی اسرای فلسطینی حاضر به تن دادن به مذاکرات در این زمینه نیست. 

 

 

 

 


به گزارش الجزیره، اسامه حمدان، یکی از سخنگویان ارشد جنبش حماس در لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد تا زمانی که اسراییل جنگ علیه غزه را متوقف نکند مقامات حماس به هیچ عنوان تن به مذاکره برای تبادل اسرا نخواهند داد. 

وی با اشاره به توحش رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه که تاکنون بیش از ۱۸ هزار کشته برجای گذاشته است، خاطر نشان کرد: تنها طی ۲ روز گذشته نیرو‌های اسراییلی اقدام به انجام ۲۵ قتل عام در غزه کرده اند. 

حمدان افزود: اینکه اسراییل نتوانسته است به اسرای خود در غزه دست پیدا کند نشان دهنده شکست عملیات این رژیم است. اقدام به چنین کاری نکنید، زیرا شما نمی‌توانید آن‌ها را به صورت زنده آزاد کنید. این اقدامات تنها باعث به خطر افتادن جان اسرا می‌شود. 

وی تصریح کرد: حمله امروز نظامیان صهیونیست به جنین با هدف شکستن روح مقاومت در کرانه باختری انجام شد. نتانیاهو نخواهد توانست به اهداف خود در غزه دست پیدا کند و سرانجام او در دادگاه و زندان به پایان خواهد رسید. 

این مقام حماس با هشدار به نظامیان صهیونیست، تاکید کرد: نظامیان اسراییلی در نهایت باریکه غزه را یا به صورت کشته شده و یا با جراحت ترک خواهند کرد. بایدن و دولتش در جنایت نسل کشی اسراییل در غزه شریک جرم هستند.

4461/ل
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها