آخرین اخبار
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
این داروی گیاهی استخوان سازی می کند + ترمیم ناخن های شکسته و دیسک کمر و درمان ساییدگی
بازدید:۸۶۹
دارو استخوان ساز یا طوق یا همان (غبیرا) از داروهای گیاهی طب اسلامی است که برای تقویت و رشد استخوان و مفاصل، افزایش قطعی رشد قد در سنین رشد، پیشگیری و درمان پوکی استخوان، درمان درد های استخوان و همچنین برای پیشگیری و درمان شکستن ناخن ها، درمان کمبود کلسیم، درمان کمر درد و دیسک کمر، درمان ساییدگی استخوان، درمان نرمی استخوان، درمان درد و آرتروز گردن و … توصیه می گردد. داروی استخوان ساز طب اسلامی یا طوق به عنوان داروی شاخص جهت رشد و ترمیم استخوان ها و تقویت استخوان هایی که زیاد می شکنند، درمان و پیشگیری از پوکی استخوان، درمان درد های استخوانی و افزایش دهنده قطعی قد در سنین رشد است. ترکیب اصلی این دارو از هسته سنجد، پودر باقالی، برگ چغندر، سیاهدانه و عسل تشکیل می شود.
کد خبر : ۳۹۷۵۲

به گزارش صد آنلاین، دارو استخوان ساز یا طوق یا همان (غبیرا) از داروهای گیاهی طب اسلامی است که برای تقویت و رشد استخوان و مفاصل، افزایش قطعی رشد قد در سنین رشد، پیشگیری و درمان پوکی استخوان، درمان درد های استخوان به کار می رود .

 


ترکیب اصلی این دارو از هسته سنجد، پودر باقالی، برگ چغندر، سیاهدانه

و عسل تشکیل می شود.

 


 

 همچنین برای پیشگیری و درمان شکستن ناخن ها، درمان کمبود کلسیم، درمان کمر درد و دیسک کمر، درمان ساییدگی استخوان، درمان نرمی استخوان، درمان درد و آرتروز گردن  و … توصیه می گردد.

 

 

داروی استخوان ساز طب اسلامی یا طوق به عنوان داروی شاخص جهت رشد و ترمیم استخوان ها و تقویت استخوان هایی که زیاد می شکنند، درمان و پیشگیری از پوکی استخوان، درمان درد های استخوانی و افزایش دهنده قطعی قد در سنین رشد است.

 


ترکیب اصلی این دارو از هسته سنجد، پودر باقالی، برگ چغندر، سیاهدانه و عسل تشکیل می شود.

 

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها