۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
بازدید:۱۲۲۰۲
صد آنلاین | عشق افرادی که رژیم دارند، شوید حاوی فقط 43 کالری در هر 3.5 اونس است. همین مقدار 3.5 گرم پروتئین و فقط 1 گرم چربی دارد.
کد خبر : ۲۹۳۹

به گزارش صد آنلاین ، شوید بیش از 150 درصد از ذخیره روزانه ویتامین A (که برای سلامت چشم مفید است) را شامل می شود و حاوی بیش از 100 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C است، تا سیستم ایمنی خود را تقویت کنید.

 

شوید همچنین حاوی منیزیم، فولات، آهن، کلسیم، ویتامین B6،. پتاسیم، منگنات و آنتی اکسیدان هایی است که باعث حذف رادیکال های آزاد می شود. حتما برای مصرف روشن ترین برگ های شوید را انتخاب کنید.

 

فواید شوید

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
همش دروغه ...ده ساله چاق شدم لاغر نشدم ...فرمولم رو به صورت رایگان در اختیارتون میگذارم ...یک ماهه دارم بنایی میکنم هفته اول از ۱۰۲ کیلواومدم ۹۵ هفته دوم شد ۹۲هفته سوم ۸۹الان که در خدمتتونم ۸۴ کیلو شدم غذام رو دارم میخورم صبحونه یک لقمه نان و دوتا گردو یه لیوان اب جوش ... نهار کامل و مفصل شب بخاطر خستگی اصلا نایی برای خوردن ندارم میوه هم میخورم . اما این برام تعجب برانگیز بود بدون اینکه بخوام لاغر کنم در یک ماه بنایی از ساعت ۹یا ۱۰ صبح تا ۵عصر واقعا دیدم این کاهش وزن رو بعد متوجه شدم قرص و نخوردن و توصیه های ورزش کنید و فلان همش چرت بوده ۱۴ تا شلوارام رو دادم دور روز خیاط داره سایز میکنه . الان به چند تا دوستام توصیه کردم که یه بنا پیدا کنید یک ماهی براش کار کنید ملات درست کنید سیمان و گچ و ... خیلی جالب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
صد آنلاین | شوید مناسب است ولی برای چشم ضرر دارد حتما با یک متخصص طب سنتی مشورت کنید