۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
بازدید:۵۷۷
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره مهار آتش در میدان تجریش توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر : ۱۹۶۲۰

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزئیات حریق در میدان تجریش گفت: در ساعت ۱۶:۴۶ عصر امروز یک مورد آتش سوزی در میدان تجریش به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: محل آتش سوزی تقریبا بازارچه مانند و دارای سفف‌های شیروانی بود و برخی از همین مغازه داران از فضای داخلی سقفها برای انبار اجناس استفاده می کردند. 

ملکی با بیان اینکه دو باب مغازه عطرفروشی و یک باب مغازه پلاستیک فروشی و یک غذاخوری از ناحیه سقف‌ها دچار حریق شده بودند، تصریح کرد: آتش به قسمتی از مغازه پلاستیک فروشی سرایت کرده بود. آتش در داخل سقفها زبانه می کشید و دود بسیاری از این حریق متصاعد شده بود. 

وی ادامه داد: علیرغم خطراتی که وجود داشت آتش نشانان با اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی به سرعت عملیات را آغاز کرده و روی سقف های شیروانی قرار گرفته و با برش بخش هایی از سقف به کانون آتش دسترسی پیدا کرده و عملیات اطفا را انجام دادند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آتش تحت کنترل بوده و شعله زنی انجام شده و نیروها مشغول لکه گیری هستند. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شده و این حادثه تاکنون مصدومیت و تلفات جانی نداشته است. 

انتهای پیام/2121111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
از هفته آینده یک باک بنزین یک میلیون تومان می شود؟ جزییات خطرناک طرح اعلام نشده فاش شد