آخرین اخبار
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
رفتارهای بچه گانه مرد ، کار را به طلاق کشاند
بازدید:۳۷
صد آنلاین | شهرزاد و همسرش بعد از 7 سال زندگی مشترک تصمیم به طلاق گرفتند. این زوج که دختری هم دارند، می‌گویند ادامه زندگی مشترک برای آنها ممکن نیست.
کد خبر : ۱۲۲۰۴۴

به گزارش صد آنلاین، شهرزاد  از دلایل این طلاق می‌گوید.

 

 

 

 

*چطور با همسرت آشنا شدی؟

 

ما یک جا کار می‌کردیم. هر دو در یک شرکت خصوصی کارمند بودیم. چند سالی بود که همدیگر را می‌شناختیم. بعد از فوت مادر ماهان من به او نزدیک شدم چون می‌دیدم حالش خیلی بد است. سعی می‌کردم کمکش کنم. همین کمک کردن‌ها باعث شد ماهان عاشق من شود و خواستگاری کرد.

*ماهان، خواهر و برادر ندارد؟

او یک برادر دارد که ایران زندگی نمی‌کند. برای فوت مادرش به ایران آمد و یک هفته بعد برگشت. ماهان خیلی تنها بود .خیلی لاغر شده بود و اصلا وضعیت درستی نداشت. من از سر دلسوزی سعی کردم کمکش کنم که بعد این رابطه به عشق رسید.

*خانواده‌ات به این وصلت راضی بودند؟

راستش من هم پدر و مادرم را از دست داده بودم و تنها زندگی می‌کردم. پدرم را در کودکی از دست دادم و مادرم را وقتی دانشگاه می‌رفتم.  دو خواهر دارم اما آنها زندگی خودشان را دارند. من تنها زندگی می‌کردم. برای همین هم به ماهان خیلی نزدیک شدم. او هم مثل من تنها بود. پدر و مادرش جدا شده بودند و مادرش هم فوت کرده بود. من مدت‌ها برای ماهان غذا درست می‌کردم و به او رسیدگی می‌کردم تا حالش بهتر شود.

*چرا حالا کار به جدایی رسیده است؟

ماهان دنبال همان مادر دلسوزی است که اوایل من در نقشش بودم. او وظیفه‌اش را به عنوان همسر انجام نمی‌دهد. ماهان در واقع من را جایگزین مادرش کرده بود نه اینکه به عنوان همسر من را ببیند. هنوز هم با اینکه بچه داریم می‌خواهد مثل مادرش باشم اما من این را نمی‌خواهم.

 

 

 

 

*شوهرت به طلاق راضی است؟

طلاق کار راحتی نیست که آدم‌ها به راحتی قبول کنند اما به هر حال وضعیت سختی در خانه داریم. مدام دعوا و درگیری داریم. این وضعیت هر دوی ما را خسته کرده است و من می‌خواهم این وضعیت را تمام کنم.

*بچه‌ات چه می‌شود؟

قرار است با من بماند تا زمانی که خودش بزرگ شود و تصمیم بگیرد دوست دارد با کدام یک از ما زندگی کند.

اعتماد آنلاین 

 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها