آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
انتقام کره‌جنوبی بدون سون از شگفتی فوتبال آسیا به سبک سامورایی
بازدید:۶۱۱
صد آنلاین | کره‌جنوبی با پیروزی دو بر صفر مقابل اردن، انتقام حذف در جام ملت‌های آسیا را گرفت و در صدر جدول مقدماتی جام جهانی ماندگار شد.
کد خبر : ۱۱۸۵۸۸

به گزارش صد آنلاین،کره‌جنوبی با یک نمایش استثنایی، موفق شد در دیدار مقابل اردن انتقام شکست‌های پیشین را بگیرد. این پیروزی در حالی حاصل شد که کره‌جنوبی بدون ستاره‌های خود، به ویژه سون هیونگ مین، به میدان رفت. در ادامه به بررسی جزئیات این بازی و تحلیل‌های مربوط به آن خواهیم پرداخت.

 


تاریخچه نبردهای کره‌جنوبی و اردن

 

در تاریخ فوتبال آسیا، رقابت‌های کره‌جنوبی و اردن همیشه جذاب و هیجان‌انگیز بوده است. اردن در گذشته موفق به کسب نتایج شگفت‌آوری شده بود که باعث شد این تیم به عنوان شگفتی‌ساز فوتبال آسیا شناخته شود. اما در این دیدار، کره‌جنوبی نشان داد که همچنان یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست.

 


حواشی قبل از بازی

 

قبل از شروع بازی، انتظارات زیادی از تیم کره‌جنوبی وجود داشت. غیبت سون هیونگ مین به دلیل مصدومیت باعث نگرانی هواداران و تحلیلگران شده بود. اما کره‌جنوبی نشان داد که هنوز هم به یک تیم منسجم و قدرتمند تبدیل شده است.

 


تحلیل عملکرد تیم‌ها

 

بازی با فشار بالای اردن آغاز شد و آن‌ها سعی کردند از امتیاز میزبانی بهره ببرند. در دقیقه ۲۳، کره‌جنوبی یکی از بهترین مهاجمان خود را به دلیل مصدومیت از دست داد که این موضوع باعث افزایش نگرانی‌ها شد. اما با وجود این، لی جائه سونگ در دقیقه ۳۸ با ضربه سر خود، تیمش را به جلو انداخت.

 


در نیمه دوم، اردن با امیدواری به بازی ادامه داد اما نتوانست به گل دست یابد. در دقیقه ۶۸، کره‌جنوبی گل دوم را به ثمر رساند و به نظر می‌رسید که پیروزی این تیم قطعی شده است. اردن به شدت تلاش کرد تا گل‌های از دست رفته را جبران کند، اما نتوانست از فرصت‌های خود بهره‌برداری کند.

 


نتایج و تبعات این پیروزی

 

این پیروزی باعث شد کره‌جنوبی با کسب هفت امتیاز، در صدر جدول مقدماتی جام جهانی باقی بماند. در حالی که اردن با چهار امتیاز در جایگاه پایین‌تری قرار گرفت. بازی‌های آینده برای هر دو تیم حیاتی خواهد بود. اردن باید با تمام قوا به مصاف عمان برود و کره‌جنوبی نیز با عراق دیدار خواهد کرد.

 


چشم‌انداز آینده برای اردن و کره‌جنوبی

 

کره‌جنوبی باید به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد و در بازی‌های آینده هم موفق عمل کند. اردن در مقابل باید نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کند تا در دیدارهای آینده بتواند نتایج بهتری کسب کند. انتظارات از این دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی بالا است و هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌خواهند شانس خود را برای حضور در جام جهانی از دست بدهند.

 


در پایان، از شما عزیزان دعوت می‌کنیم تا نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید. چه تحلیلی از عملکرد دو تیم دارید و به نظر شما چه آینده‌ای در انتظار آن‌هاست؟

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها