آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
بازدید:۷۷
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: هزار و ۲۰۰ پروژه زیربنایی در حال احداث و سه هزار پروژه بازآفرینی هم در کل کشور در حال ساخت است.
کد خبر : ۱۱۵۸۲۲

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری کشور با اشاره به اینکه شرکت باز آفرینی شهری در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ پروژه زیربنایی و روبنایی در دست احداث دارد، گفت: علاوه بر این ۳ هزار پروژه بازآفرینی دیگر به همت دیگر سازمان‌های مرتبط در حال انجام است و انتظار می‌رود چهارشنبه‌های بازآفرینی به محلی برای تقویت برنامه‌های بازآفرینی و نیز همراه کردن دستگاه‌های عضو ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار و پای کار آوردن استانداران و شهرداران تبدیل شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که هدف شرکت بازآفرینی شهری ایران اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: هر استان می‌تواند یک پروژه شاخص فرامحله‌ای یا حتی ملی تاثیرگذار تعریف کند و شرکت نیز در اجرای آن استان را یاری خواهد کرد.

وی اظهار کرد: طبق برنامه هفتم باید ۲۰ درصد از میزان بافت های فرسوده در کشور کاهش یابد که این اقدام بسیار سخت و دشوار بوده و نیاز  به برنامه‌ریزی دارد. بنابراین از تمام ادارات کل استان ها می‌خواهم تا هر چه سریع‌تر برنامه‌های عملیاتی خود را برای ۵ سال آینده تدوین و برای ما ارسال کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها