۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
درخواست طلاق از شوهر به خاطر استفاده از فضای مجازی
بازدید:۲۹۲۹
صد آنلاین | زن جوانی که با همسرش در فضای مجازی آشنا شده بود،به خاطر استفاده شوهرش از فضای مجازی، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. این زن که از زیاده‌روی‌های شوهرش در استفاده از گوشی تلفن همراه شاکی بود، درنهایت جنجالی به راه انداخت که این زوج رابه دادگاه خانواده کشاند.
کد خبر : ۱۱۳۲۳۸

 به گزارش صد آنلاین،زن جوانی که با همسرش در فضای مجازی آشنا شده بود،به خاطر استفاده شوهرش از فضای مجازی، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. این زن که از زیاده‌روی‌های شوهرش در استفاده از گوشی تلفن همراه شاکی بود، درنهایت جنجالی به راه انداخت که این زوج رابه دادگاه خانواده کشاند.

 زن جوان وقتی در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت، درباره علت درخواست خود گفت: دو سال پیش با فربد در فضای مجازی آشنا شدم. فربد در اینستاگرام به من پیشنهاد دوستی داد. اوایل قبول نمی‌کردم، ولی فربد خیلی پیگیر بود و درنهایت با او قرارگذاشتم. بعد از آن عاشقش شدم و تصمیم به ازدواج گرفتیم اما از وقتی زندگی مشترک ما آغاز شد، تازه فهمیدم اشتباه کرده‌ام. فربد دست از فضای مجازی برنمی‌دارد. از صبح تا شب در فضای مجازی است. حتی شب‌ها تا دیروقت گوشی‌به‌دست است. هر شب که از سر کار می‌آید گوشی‌اش را برمی‌دارد و تا دیروقت حتی با من حرف هم نمی‌زند. مدام در فضای مجازی است. درهمه شبکه‌های مجازی فعال است.هرچه به او می‌گویم دست از این فضای مجازی بردار، فایده‌ای ندارد. دیگر کم‌کم به او شک کردم، چون خودش در فضای مجازی با من آشنا شد وبرای این آشنایی کلی اصرار کرد، تصورمی‌کنم ممکن است باردیگر چنین کاری کند. هرکاری می‌کنم دست از این فضای مجازی برنمی‌دارد.دیگر نمی‌دانستم باید چطور با این مسأله کنار بیایم. هرچه با خودم کلنجار رفتم، دیدم فایده‌ای ندارد. من نمی‌توانم شوهرم را مدام در فضای مجازی ببینم وحرفی نزنم. اواگر مرا دوست داشت به خاطر من کمی کوتاه می‌آمد و به زندگی‌مان می‌رسید. برای همین دیگر نتوانستم تحمل کنم و آخرین بار سر این موضوع جنجال بزرگی به پا شد؛ تا جایی که فربد پیشنهاد جدایی را مطرح کرد و من هم موافقت کردم. دیگر نمی‌خواهم در کنار این مرد خودخواه زندگی کنم؛ مردی که فضای مجازی برایش از من و زندگی مشترک‌مان اهمیت بیشتری دارد.

 

​​​​​​​در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی این زن بی‌دلیل نسبت به این موضوع حساسیت نشان می‌دهد. خودش هم مدام درفضای مجازی است. حتی درفضای مجازی بامن آشنا شد.پس من هم بایدبگویم که ازفضای مجازی دورباش، ولی من به حریم شخصی اواحترام می‌گذارم. به همین دلیل توقع دارم که او نیز همین کار را انجام دهد. من مثل همه آدم‌های دیگر از فضای مجازی استفاده می‌کنم و درمواقع بیکاری گشتی در آنجا می‌زنم، صفحات مختلف را می‌بینم و سرم را گرم می‌کنم، ولی همسرم می‌خواهد تنها سرگرمی مراهم از من بگیرد، چون خودش دوست ندارد و به من شک می‌کند. از این‌که او به من شک دارد، خیلی ناراحتم. برای همین نمی‌خواهم به حرفش گوش بدهم. من در فضای مجازی کار خلافی انجام نمی‌دهم. خودش هم این رامی‌داند. فقط چون نسبت به این موضوع حساس شده، می‌خواهد بامن لجبازی کند. من هم دیگر طاقت این رفتارهای بچگانه را ندارم و تصمیم گرفتم برای همیشه از این زن جدا شوم.

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست با یک مشاور خانواده مشورت کنند.

 
مهرلینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها