آخرین اخبار
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵
بازدید:۴۶۰
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: نشت گاز علت انفجار یک واحد مسکونی واقع در خیابان امیر المومنین (ع) یک زاهدان بود که خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت.
کد خبر : ۱۰۱۶۴

ابراهیم شهریاری اظهار داشت: عصر امروز ریزش آوار یک واحد مسکونی توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش شد که بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان امیرالمومنین یک اعزام شدند.

 



وی ادامه داد: آتش‌نشانان در حداقل زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که یک منزل مسکونی دچار حادثه و در اثر انفجار گاز به صورت کامل تخریب شده است‌.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به ۲ تیم تقسیم شدند که یک تیم در جستجوی مصدومان احتمالی و همزمان تیم دوم شروع به آوار برداری و ایمن سازی محل حادثه کردند.

 



شهریاری ادامه داد: این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشته و آتش نشانان با همکاری تیم هایی از فرمانداری، شهرداری، هلال احمر، اداره گاز و اداره برق زاهدان پس از ایمن سازی محل حادثه و بیش از سه ساعت عملیات آواربرداری به ماموریت خود پایان دادند.

وی خاطر نشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی زاهدان در دست بررسی است.

0099

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها