آخرین اخبار
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
بازدید:۶۱
مصطفی کارخانه درحالی شایعه حضورش در هیات مدیره استقلال را تایید کرده که خودش اعتراف کرده بود پرسپولیس است
کد خبر : ۹۶۶۱۵

هنوز ترکیب جدید هیات مدیره استقلال مشخص نشده و آن طور که پیش‌تر گزارش داده بودیم، احتمالا خبر رسمی آن پس از انتخابات ریاست جمهوری منتشر می‌شود. با این حال شایعه حضور مصطفی کارخانه در جمع اعضای مدیریتی آبی‌ها از شب گذشته به گوش رسید و این مربی با سابقه امروز در مصاحبه با چند خبرگزاری آن را تایید کرد. کارخانه که اکنون دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال است، ادعا کرد رشته اول فعالیتش در ورزش، فوتبال بوده و سپس وارد والیبال شده که این موضوع را می‌توان از پرویز مظلومی و علی جباری هم پرسید.


با تمام احترام برای مصطفی کارخانه و دستاوردهای مهمش در عرصه والیبال، اولین سوالی که مطرح می‌شود اینجاست او بدون هیچ تجربه‌ای در مدیریت فوتبال، توانایی باز کردن چه گره‌ای از وضعیت بغرنج فعلی استقلال دارد؟ این چالشی است که خود وی باید بتواند از پس آن برآید اما دیگر نکته‌ای که شاید خود آقای مربی فراموش کرده، سابقه طرفداری‌اش از رقیب دیرینه استقلال است!

کارخانه درحالی سابقه فوتبالی‌اش را به رخ می‌کشد که انگار فراموش کرده پرسپولیسی بودنش را پیش از این رسانه‌ای کرده بود. او تیرماه سال ۱۳۹۸ در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده و شاگردان استقلالی هم داشته است. حالا به نظر شما وی می‌تواند با وجود فوتبالی نبودن و طرفدار پرسپولیس بودن، برابر هجمه هواداران و مشکلات پیش آمده تاب بیاورد؟

یک پرسپولیسی در هیات مدیره استقلال! +عکس

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها