آخرین اخبار
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
بازدید:۸۳
صد آنلاین | نشتی گاز در یک منزل مسکونی در شاهین‌دژ به ۳۰ ساختمان خسارت وارد کرد.
کد خبر : ۹۴۷۷۷

به گزارش صد انلاین ، امیر اصلانی، مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌ دژ، اظهار کرد: این انفجار امشب به علت نشتی گاز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پروفسور هشترودی شاهین‌دژ روی داد که موجب تخریب کامل آن شد.

 

 

 

 

وی ادامه داد: به دلیل شدت انفجار ۲۴ منزل مسکونی و ۶ مغازه اطراف این حادثه دچار شکستگی شیشه و ترک خوردگی دیوارها شد. مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ ادامه داد: همچنین در این حادثه یک نفر نیز به شدت زخمی شده است. اصلانی با بیان اینکه دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است، گفت: براساس شواهد نشتی گاز و سپس انفجار آن بر اثر جرقه موجب این حادثه شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان باید هنگام استفاده از وسایل گازسوز احتیاط لازم را رعایت کنند و برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در شبانه‌روز تماس بگیرند.

شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد. هم‌اکنون این سازمان در شاهین‌دژ در قالب یک ایستگاه، ۱۰ نفر نیروی عملیاتی و با برخورداری از چهار دستگاه خودرو و یک آمبولانس فوت‌بر، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها