آخرین اخبار
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
بازدید:۱۸۹۳
صد انلاین | سپاهان با قهرمانی در جام‌حذفی، سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان را به دست آورد و اواسط مرداد ماه در نقش‌جهان میزبان شباب‌الاهلی امارات خواهد بود. با این حال سپاهان برای حضور میزبانش در اصفهان، با چالش جدیدی روبرو شده است.
کد خبر : ۹۴۶۷۶

بازیکن اسرائیلی در ترکیب حریف سپاهان/ دردسر تازه برای باشگاه اصفهانی باز هم در لیگ قهرمانان آسیا؟

 
به گزارش صد انلاین ، موَنَس دَبور شماره ۹ شباب‌الاهلی است که سابقه بازی با پیراهن رژیم صهیونیستی را در کارنامه دارد متولد شهری در کشور اسرائیل است. اگر چه دبور اصالتا فلسطینی و مسلمان است اما با پاسپورت رژیم صهیونیستی در میادین فوتبال حاضر شده است و در لیگ فلسطین اشغالی(رژیم صهیونیستی) هم توپ زده است. در ویکی پدیای این بازیکن ۳۲ ساله محل تولدش شهر ناصریه (NAZARETH) سرزمین های اشغالی عنوان شده است. 
 
 
 
 

 با این حساب برای دبور که جزو بازیکنان تاثیر گذار شباب‌الاهلی هم محسوب می‌شود، ویزایی از سوی وزارت خارجه ایران صادر نخواهد شد. البته این احتمال هم وجود دارد مونس دبور پاسپورت فلسطینی هم داشته و عملا دو تابعیتی باشد. در این صورت شاید بتواند از پاسپورت فلسطینی خود برای دریافت ویزای ایران استفاده کند.

البته موضوع صدور ویزا به باشگاه سپاهان ربطی ندارد و فدراسیون فوتبال متولی صدور ویزا از طریق وزارت امور خارجه است ولی قطعا با توجه به ذینفع بودن تیم سپاهان این بحث ممکن است برای باشگاه اصفهانی مشکل ساز شود. البته شاید هم این بازیکن در این مدت تابعیت اماراتی گرفته باشد و با پاسپورت امارات در فوتبال فعالیت می کند.

با این وجود باید منتظر اتفاقات روزهای آینده ماند و دید که AFC چه واکنشی به این مسئله خواهد داشت. آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور کامل کاروان شباب‌الاهلی در اصفهان اصرار خواهد ورزید یا میزبانی را از سپاهان خواهد گرفت؟

به خاطر داریم در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا مشکلاتی در ارتباط با حضور تیم الاتحاد برای سپاهان بوجود آمد که این تیم با جریمه دلاری و شکست ۰-۳ مواجه شد. 

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها