۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
پیام ستاره ملی پوش برای استقلالی ها / او همچنان دوست دارد استقلالی شود؟
بازدید:۴۸۲
عارف غلامی مدافع پیشین استقلال پس از یک سال سکوت به جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان واکنش نشان داد.
کد خبر : ۹۲۸۶۶

عارف غلامی مدافع سابق استقلال فصل گذشته با حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت به شکل عجیبی از این تیم کنار گذاشته شد و از آنجا که پیشنهادهای خوبی را به خاطر توافق با استقلال از دست داده بود در نهایت پس از یک نیم فصل دوری از میادین از استقلال جدا شد و به تیم ولژ موستار بوسنی پیوست.


غلامی که در زمان حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی یکی از گزینه‌های سرمربی کروات در خط دفاعی تیم ملی به شمار می‌رفت درنهایت با حضور کارلوس کی‌روش دیگر به تیم ملی دعوت نشد تا چند هفته پیش که بواسطه عملکرد خوب در لیگ بوسنی در لیست جدید امیر قلعه‌نویی برای انتخابی جام جهانی قرار گرفت. اکنون سکوت مدافع تیم ملی یکسال پس از جدایی عجیبش از استقلال شکسته و در این رابطه گفت‌وگو کرده است.

گزیده صحبت‌های عارف غلامی با ورزش سه درباره جدایی از استقلال و حضور در لیگ بوسنی را در زیر بخوانید:

{بازگشت به تیم ملی} پوشیدن پیراهن تیم ملی در هر شرایطی و هر سنی باعث افتخار و خوشحالی است.خیلی خوشحال هستم که دوباره به تیم ملی برگشتم.

{ماجرای حضور در لیگ بوسنی} بعد از حضور در استقلال و چند سال بازی برای این تیم در سطح اول ایران و آسیا پیشنهادات خیلی بهتر از سال گذشته داشتم که آمادگی جدا شدن از استقلال را نداشتم ولی با توجه به شرایطی که پیش آمده بود، با مدیر برنامه‌هایم به این نتیجه رسیدیم که بهترین پیشنهاد از نظر فوتبالی همین تیمی بود که در آن در بوسنی به میدان بروم؛ بازی در هر سطحی از فوتبال اروپا سختی‌ها و تجربیات خیلی خاصی دارد که خوشحالم آن را تجربه کردم. نتیجه آن هم این بود که دوباره به تیم ملی رسیدم.

{شایعات توافق با استقلال} سعی کردم در مورد این موضوع حرف نزنم و فراموش کنم. بله، من تا آستانه توافق با استقلال رفتم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به یکباره فراموش شدم. نمی‌خواهم حرفی بزنم یا کسی را قضاوت کنم ولی دوست داشتم با پیراهن استقلال بازی کنم که نشد.

{احتمال جدایی از تیم ولژ موستار} قرارداد من به صورت مشروط است و می‌توانم جدا شوم اما به عنوان بازیکن حرفه‌ای می‌خواهم باشگاهم در جریان باشد و به صورت توافقی یا الان یا بعد از بازی‌های کنفرانس لیگ اروپا انتقالم انجام شود.

{پیشنهادهای جدید} الان در حال بررسی پیشنهادات هستم تا ببینم خدا برایم چه می‌خواهد.

{شانس صعود تیم ملی به جام جهانی} تیم ملی ما همیشه شانس صعود به جام جهانی است و حالا هم طبعا شرایط با اضافه شدن سهمیه آسیا بیشتر شده اما نباید فراموش کنیم که تمام تیم‌ها در حالی پوست اندازی و پیشرفت هستند.

{جو تیم ملی} به نظرم دوستی و رفاقت در این تیم واقعا به چشم می‌خورد و شنیده بودم که فضای نسبت به گذشته تغییر کرده و بچه‌ها خیلی از هم حمایت می‌کنند ولی وقتی خودم در اردو حضور پیدا کردم  این مسئله را به چشمم دیدم.

 

21025/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها