آخرین اخبار
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
بازدید:۷۴۹
سرهنگ پاسدار«کاظمی» امروز با صدور پیامی، عید سعید قربان را به ملت ایران، مسلمانان جهان و مردم شریف گلستان تبریک گفت.
کد خبر : ۹۲۷۷۹

سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان امروز با صدور پیامی، عید سعید قربان را به ملت ایران، مسلمانان جهان و مردم شریف گلستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید قربان، عید قربانی کردن نفس پای ایمان به خدای یکتا و مهربان است، پس از دعای عرفه و با اقتدا به مولای خوبی ها، اباعبدالله الحسین علیه السلام و راز و نیاز و نیایش با حضرت حق تعالی و پاک شدن از گناهان، به استقبال عید بزرگ قربان رفتن لذتی دوچندان دارد.

عید قربان روز اثبات تسلیم و بندگی است. یادآور فداکاری و ایثار فرزندانی از این مملکت که ابراهیم وار در دوران دفاع مقدس، جان شیرین و عزیز خود را قربانی وطن کردند و برای حفظ نظام، دین، انقلاب، ولایت و آرمان شان از همه چیزشان گذشتند.

اینجانب به عنوان خادم مردم گلستان در حوزه دفاع مقدس، حلول عید فرخنده قربان و آغاز دهه مبارک ولایت و امامت را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت با بصیرت ایران بویژه مردم ولایتمدار استان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوندمنان برای همه مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که خانواده معظم شهدا ما را از دعای خیر خود در پیشبرد اهداف متعالی نظام محروم نکنند.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها