۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
بازدید:۷۷
صد آنلاین| فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت گفت: فردی که پس از مصرف شیشه مردی را به قتل رسانده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.
کد خبر : ۹۲۲۰۰

به گزارش صد آنلاین ، فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت گفت: فردی که پس از مصرف شیشه مردی را به قتل رسانده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.

 

 

 

 

 

حمیدرضا صالحی‌فرد امشب، ۲۴ خرداد با اعلام این مطلب بیان کرد: در بامداد بیست و یکم خردادماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهرستان زرین‌دشت، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که فردی ناشناس در نیمه‌های شب با ورود به منزل مردی ۴۶ساله به دلیل نامعلوم با وی به شدت درگیر و وی را به قتل می‌رساند. فرمانده انتظامی زرین‌دشت ادامه داد: فرزند ۱۷ ساله مقتول که در خانه حضور داشته به صحنه درگیری نزدیک که ناگهان قاتل نیز وی را مجروح و سریعا از محل حادثه متواری می‌شود.     صالحی‌فرد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفی‌گاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کنند. این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل در بازجویی اولیه اقرار کرد پس از مصرف مواد مخدر از نوع شیشه به قصد سرقت وارد منزل مذکور شدم که ناگهان مقتول و فرزندش از خواب بیدار شد که به دلیل ترس از دستگیری وی را با ضربات چاقو به قتل و پسرش را نیز مجروح کردم. به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، وی با اشاره به اینکه قاتل ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از خانواده‌ها خواست درباره اعتیاد و مواد اعتیادآور و اثرات سوء ناشی از آن اطلاعات کافی کسب کنند و مهارت‌های تربیتی خود را افزایش دهند

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها