آخرین اخبار
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
اعتراف عجیب ستاره استقلال درباره پرسپولیسی ها
بازدید:۶۶۸
نیک نفس در پاسخ به این سوال که قهرمان می شوید، گفت: متاسفانه ابتکار عمل از دست ما در رفته است، اما باز هم تا آخرین لحظه تلاش مان را می کنیم که قهرمان شویم.
کد خبر : ۸۸۹۵۰

زبیر نیک نفس پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خودمان را بردیم و هدف مان هم همین بود و دم هوادارانی هم که آمدند و حمایت کردند، گرم. امیدوارم آخر فصل شرمنده شان نباشیم.


وی در مورد اینکه هفته بعد با پیکان بازی دارید و محل آن کجا باشد چقدر مهم است، گفت: یکی از آپشن‌هایی که اسقلال دارد، هوادارانش هستند. احتمال دارد هفته آخر قهرمان شویم و دوست داریم با هواداران باشد. سال گذشته نیز بازی پرسپولیس با پیکان که میهمان بود را در آزادی مقابل هواداران بازی کردند. حالا اینکه در آزادی دو بازی همزمان نمی شود برگزار کرد، امیدواریم در یک ورزشگاهی برگزار شود که هواداران‌مان باشند.

هافبک استقلال در خصوص اینکه بازیکنان در دوره قبلی معترض بودند که دریافتنی نداشتند و الان چگونه شده است، گفت: الان مقطعی نیست که در مورد مشکلات مالی صحبت کنیم و مسائل مهمتری وجود دارد. نیک نفس در پاسخ به این سوال که قهرمان می شوید، عنوان کرد: متاسفانه ابتکار عمل از دست ما در رفته است، اما باز هم تا آخرین لحظه تلاش مان را می کنیم که قهرمان شویم.

21025/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها