آخرین اخبار
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
بازدید:۶۱۸۸
صد آنلاین | سینا 12 سال قبل ازدواج کرد. او می گوید آن زمان عاشق همسرش بود؛ اما حالا دیگر قصد جدایی دارد. سینا که برای طلاق مصمم است به اعتمادآنلاین از دلیل خود برای این تصمیم می‌گوید.
کد خبر : ۸۵۱۰۶

به گزارش صد آنلاین ، سینا 12 سال قبل ازدواج کرد. او می گوید آن زمان عاشق همسرش بود؛ اما حالا دیگر قصد جدایی دارد. سینا که برای طلاق مصمم است به اعتمادآنلاین از دلیل خود برای این تصمیم می‌گوید.

 

 

 

 

 

 

 

*مدت زیادی با همسرت زندگی کردی، فرزند هم دارید؟

 

بله ما یک پسر 10 ساله داریم که بعد از اینکه من خانه را ترک کردم با خودم زندگی می‌کند.

*چه مدتی است از همسرت جدا زندگی می‌کنی؟

تقریبا یک سال می‌شود. دراین مدت هم سعی کردم از او دوری کنم و پسرم را هم از او دور کردم.

*مگر همسرت چه کرده است که بچه را هم از او محروم می‌کنی؟

همسرم قمار می‌کند. از زنی که این همه به زندگی‌اش صدمه می‌زند، دیگر انتظاری ندارم و با او زندگی نمی‌کنم.

*همسرت چطور قمار می‌کند؟

او چند دوست دارد که با آنها قمار می‌کند. تا به حال یکبار همه دارایی‌مان را سر قمار از دست داده‌ایم و من دوباره خودمان را جمع کردم.

*توضیح بده چه اتفاقی افتاد؟

همسرم در ترکیه با چند زن آشنا شد و بعد هم مراوده آنها ادامه داشت. من بعدها فهمیدم او با آن چند زن و تعداد دیگر در ایران قمار بازی می‌کند. هم اینترنتی و هم در جمع خودشان. همسرم چک کشیده بود و من خانه‌ام را به خاطر او ازدست دادم. بعد از آن قول داد دیگر این کار را نکند اما دوباره تکرار کرد.

*پیش مشاور رفته‌اید؟

سالهاست با روانپزشک و روانشناس در ارتباطم او کاری کرد که من خودم هم بیمار شدم و وضعیت بسیار بدی پیدا کردم؛ اما حالا دیگر چاره‌ای نیست برای حفظ سلامتی خودم و پسرم مجبورم جدا شوم.

*نظر همسرت چیست؟

برای او هیچ چیز بجز قمار مهم نیست. قبول کرد که جدا شویم. او راضی به این طلاق است چون باعث می‌شود راحت‌تر به کارهایش برسد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها