۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
بازدید:۱۲۷۱۲
صد آنلاین | زن تبعه خارجی که متهم است شوهرش را با ضربه‌های چکش به قتل رسانده، دیروز در جریان تازه‌ترین تحقیقات فاش کرد که عشق ممنوعه او و کارفرمایش باعث شده که این مرد، شوهرش را به قتل برساند.
کد خبر : ۸۵۰۳۷

به گزارش صد آنلاین ،  زن تبعه خارجی که متهم است شوهرش را با ضربه‌های چکش به قتل رسانده، دیروز در جریان تازه‌ترین تحقیقات فاش کرد که عشق ممنوعه او و کارفرمایش باعث شده که این مرد، شوهرش را به قتل برساند.

 

 

 

 

 

 

 

مریم، زن جوان تبعه خارجی متهم است که بیست‌و‌هفتم اسفند سال گذشته در پی اختلاف خانوادگی، شوهرش را با ضربه‌های چکش در خانه‌شان محله میدان خراسان پایتخت در خواب به قتل رسانده است اما در ادامه تحقیقات قضایی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: در خانه خواب بودم که صدای در آپارتمان آمد. گمان کردم زن همسایه دوباره با شوهرش دعوا کرده و کمک می‌خواهد، ولی او نبود. سه مرد نقاب‌پوش بودند که چاقو و سلاح به دست داشتند به زور وارد خانه شدند. ۱۲میلیون تومان دستمزد خودم را از داخل کمد برداشتند و بعد سراغ ۴۵میلیون تومان پول شوهرم رفتند که بابت فروش خانه شراکتی از برادرش گرفته بود. وی افزود: یکی از مهاجمان ردیابی را روی بدنم نصب کرد و گفت هر حرکتی انجام دهم را زیرنظر دارند. بعد من و بچه‌هایم را بیرون کردند و ما خانه عمه‌ام رفتیم. گوشی را خاموش کردم که ردیاب از کار افتاد. از همسایه‌ام خواستم به مقابل خانه‌مان برود و قفل در را بشکند که او آن را شکست و به من اطلاع داد شوهرم به قتل رسیده است. از ترس این که مهاجمان پیدای‌مان نکنند، دروغ گفتم که قاتلم. با توجه به ادعای این زن، ماموران به تحقیقات ادامه دادند اما مهاجمان شناسایی نشدند و به نظر می‌رسید او دروغ‌پردازی کرده باشد. متهم زن دو روز پیش برای ادامه تحقیقات دوباره به نزد بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران منتقل شد و این‌بار گفت که قاتل عشق ممنوعه‌اش است و ادامه داد: من و شوهرم ــ مقتول ــ کارهای خیاطی انجام می‌دادیم‌. اوایل در کارگاه خیاطی کارفرمایم کار می‌کردم و همین باعث شد به او اعتماد کنم و در‌باره زندگی‌ام با او حرف بزنم‌. او نیز با زنش اختلاف داشت و کم‌کم به هم علاقه‌مند شده و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم اما شوهرم سد راه زندگی‌مان بود که تصمیم به قتل وی گرفتیم. یک هفته قبل از قتل من رفتم و از بازار چکشی خریده و در خانه پنهان کردم. وی افزود: طبق توافق‌مان دسته کلید‌ی از خانه‌ام ساخته و به او دادم‌. آن شب من و بچه‌هایم رفتیم خانه عمه‌ام تا او به خانه‌مان بیاید که آن شب رفت و شوهرم را که خوابیده بود در رختخواب با ضربه‌های چکش به قتل رساند و بعد ماجرا را به من اطلاع داد. از ترس این‌که ماجرا لو نرود به دروغ وانمود کردم که افرادی مهاجم به خانه‌مان حمله‌ور شده و شوهرم را کشتند و ردیاب به من نصب کردند. حتی قاتل یک‌میلیون تومان پول هم به حسابم واریز کرد تا بی‌پول نمانم. قرار شد آب‌ها که از آسیاب افتاد با هم ازدواج کنیم که من دستگیر شدم. محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به اظهارات جدید این زن، کارفرمایش تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت قرار گرفت تا راز این جنایت فاش شود. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها