آخرین اخبار
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
بازدید:۱۹۰
سردار رفیعی کیا: همکاری و همراهی مردم مهم‌ترین عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها به شمار می‌رود.
کد خبر : ۸۳۱۴۴

 سردار «هادی رفیعی کیا» فرمانده انتظامی استان مرکزی طی سخنانی در خصوص طرح «نور» اظهار داشت:  همکاری و همراهی مردم مهم‌ترین عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها به شمار می‌رود، لذا در اثر جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص عفاف و حجاب با قدرت به میدان آمده و پیش‌رو در فضای مجازی به دنبال بی‌عفتی و هنجارشکنی دختران ایران هستند اما پلیس موافق این نا هنجاری‌ها در جامعه نخواهد بود.

 


وی تأکید کرد: امروز شاهد این موضوع هستیم که طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) با استقبال و پذیرش شهروندان فهیم استان قرار گرفته و مردم ولایی و با بصیرت استان و کشور نهایت همکاری و همراهی با خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی را داشته‌اند.

 

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: پلیس هم پای مردم خدمت‌گذار مردم است، لذا با برسی میدانی در سطح شهر همکاران ما با تذکر لسانی و برخورد شایسته با مردم در خصوص عفاف و حجاب در اجراء طرح نور وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد. رفیعی‌کیا تصریح کرد: طرح نور به دستور رهبر انقلاب و لبیک مجموعه انتظامی کل کشور اجراء شد این طرح خیلی به موقع و به جا نمایش داده شد و هیچ تنشی در اجراء این طرح در استان به وجود نیامده است.

انتهای پیام/2111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها