۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
بازدید:۹۱۲
احتمالاً استقلال طی روزهای آینده یک تغییر ویژه را به چشم خواهد دید.
کد خبر : ۸۱۴۳۲

استقلال مسال برای دریافت مجوز حرفه‌ای پیگیری‌های ویژه‌ای را آغاز کرده تا به سرنوشت دو فصل قبل دچار نشود. علی خطیر به خوبی می‌داند اگر نتواند آبی پوشان را به لحاظ مدیریتی به لیگ قهرمانان برساند، قطعاً به شدت مورد انتقاد هواداران قرار خواهد گرفت و در نقطه مقابل اگر موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شود، در قیاس با مدیران قبلی یک امتیاز ویژه برای خودش کسب خواهد کرد.

 


در چنین شرایطی بحث تغییر آکادمی مطرح است و این مسئله هم با بحث لیگ قهرمانان آسیا مرتبط شده است. از قرار معلوم اصغر حاجیلو دیگر با باشگاه استقلال قصد همکاری ندارد و  به زودی رئیس جدید آکادمی باشگاه استقلال انتخاب خواهد شد.

بر اساس شنیده‌های ما سیروس دین‌محمدی ملی‌پوش اسبق استقلال از جمله کاندیداهای احراز سمت ریاست آکادمی استقلال محسوب می‌شود ولی یک فرد دیگر هم برای این پست مطرح شده است. بازیکن سال‌های گذشته آبی‌پوشان که اتفاقاً رابطه بسیار خوبی با علی خطیر دارد. ظاهرا امیدرضا روانخواه که در دهه ۸۰ بازیکن استقلال بود و یکی از نزدیک‌ترین دوستان علی خطیر به حساب می‌آید نیز برای احراز سمت ریاست بر تیم‌های پایه‌ای باشگاه استقلال مد نظر قرار گرفته است. روانخواه رابطه بسیار خوبی با خطیر دارد و از اولین روزی که او به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد، بحث‌های زیادی پیرامون پست گرفتن امید در جمع آبی‌ها و بازگشتش به تیم سابق خود بر سر زبان‌ها افتاده است.

امیدرضا روانخواه در لیگ هفتم حرفه‌ای طی هر دو دربی رفت و برگشت موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شد و در آن زمان از هواداران استقلال لقب قاتل پرسپولیس را گرفت.

21458/خ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها