آخرین اخبار
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
بازدید:۱۷۸
فرماندهی انتظامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای از اجرای جدی طرح حجاب و عفاف در همه معابر و اماکن عمومی از روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر : ۸۰۴۸۹

 فرماندهی انتظامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن تقدیر از مردم به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه از اجرای طرح حجاب و عفاف در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی از روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در همه معابر و اماکن عمومی خبر داد.

 

 

 


در ادامه این اطلاعیه از همه شهروندان محترم به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست شده که به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است، رعایت کنند.

در خاتمه اطلاعیه، پلیس، ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف از سوی قاطبه شهروندان، یادآور شد: ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف، برخورد قانونی خواهد شد.

 

در متن کامل این اطلاعیه آمده است:

به نام خدا

شهروندان گرامی، هم‌میهنان محترم؛

فرماندهی انتظامی استان مازندران ، ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی ، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد .

به همین سبب از همه شهروندان محترم ، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید.

از همین روی از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی، احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

فرماندهی انتظامی استان مازندران

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها