آخرین اخبار
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
بازدید:۵۱۱
صد آنلاین | برای بیست و سومین بار دربی پایتخت با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا این نتیجه فراوان ترین نتیجه در تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس باشد.
کد خبر : ۷۷۵۷۰

به گزارش صد آنلاین ، دربی بعد بین استقلال و پرسپولیس در دور رفت لیگ 24 برگزار خواهد شد. تنها در یک حالت ممکن است دو تیم زودتر از آن بازی با هم دیدار کنند.

 


برگزاری سوپرجام با حضور دو تیم پرسپولیس و استقلال، احتمالی است که وجود دارد. برای استقلال حضور در سوپرجام تنها از طریق قهرمانی در مسابقات لیگ برتر امکان دارد اما تیم پرسپولیس برای حضور در سوپرجام امکان بیشتری با قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی دارد. اگر پرسپولیس یا تیم دیگری مثل سپاهان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود که اصلا مسابقه سوپرجام نخواهیم داشت. اما برای برگزاری احتمالی بازی سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و استقلال، آبی پوشان باید قهرمان لیگ برتر و قرمزپوشان قهرمان جام حذفی شوند. دیداری که بسیار جذاب خواهد بود.

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ 96 و استقلال قهرمان جام حذفی همان سال، این فرصت را داشتند تا یک سوپرجام دیدنی برگزار کنند اما استقلالی ها بنا به دلایلی حاضر نشدند در مسابقه سوپرجام به میدان بروند و این مسابقه با رای انضباطی 3-0 به سود تیم پرسپولیس خاتمه یافت.

21458/ف

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها